Camel Riding @ Sealine

Benonya mmg dah lama aku tingin naik camel ni
Ritu ms g zoo xde lak..
Pasal member sini ms dia g zoo ada unta so dorng dpt le naik
Dah alang2 kami ke sealine ni..
Kena la ade aktiviti menunggang unta

Posing dulu ngan unta...

Pakcik ni kata pegang leklok
Pegang bongkah kayu kuat2...satu tgn pegang kayu, satu lg kena pegang najlaa

Tergelak beso dan menjerit yek ms camel ni berdiri tegak
Hahahhaha ngeri pun ade

Muahahahhaha dah selamat dah aku

Yeahahahahha camel race

Najlaa best arr 2x nek unta..

Kemain menjerit dak kenit ms unta membongkok

Ni burung helang yek kengkawan
Nape ek tutup mata?
Gaknya xmo dia mengganas kot

Ishhh..menci la punya ler lama aku nak upload video nek camel
Berjam2 dah x gak setel..
Malas tungguaku cancel je hahahha


18 Gtau jek:

Mama Zharfan said...

fuiyo!! besh tu naik unta hehhe comel pic u posing sambil senyum atas unta tu :)

ch@ said...

ini baru betul, lain dari yg lain, tak gayat ke kak, kalau kita tu mau satu padang tu terdengar jeritanku. heheee.

larradanish said...

huhuhu..bestnya lord dapat nek untooo..aku kadang nak nek mende2 camni yg palingdok terpikir..kesian kt unto tu nk kena bawak haku ni yang umpama kenderaan berat sebelah kanan..hehhehe

mamalieyna said...

woooo naik unta! bestnye ..experience yg menariks! ^_^

alyyani said...

wow, nampak macam enjoy sangat tuh!

mummy_ayu said...

fuyyooo..dpt naik unta tu..mcm takut gak tgk sbb unta tu tinggi kan..
helang tu...ari tu tgk kat FB Fida ..pun tutup mata..sian je...

Lelord said...

@Mama Zharfan hehehhe best2...pengalaman ni

Lelord said...

@ch@akak x gayat, cuma ms unta nak berdiri n tunduk turunkan kami tu yg seramm, rasa cam nak tercampak

Lelord said...

@larradanish kahkahkah..laki aku pun camel larat nak bawak la weii

Lelord said...

@mamalieyna yezza btul2 pengalaman tu

Lelord said...

@alyyani aah mmg enjoy plus jakun hahhahaha

Lelord said...

@mummy_ayu takut time nak turun..unta menunduk rasa berdezuppp cam nak tercampak

mie said...

berapa ye kena bayar nak naik unta
heheheee

BIONIC WOMEN said...

ni bertambah2 ag keinginan nak gi Doha nih..huhu..pengalaman berharga tu dapat naik unta..jarang2 ler boleh.kat Summit dulu ada unta, skang x perasan plak ada ag ker x..tapi unta patung ajer

EiJa ZaQuaN said...

bestnya ..mstila x lepaskan peluang naik unta ni kalo dh sampai doha tu kan..:)

Lelord said...

@miehehehh QR 30 jek

Lelord said...

@BIONIC WOMEN wahh eily meh la g doha leh kite bawak g jalan2

Lelord said...

@EiJa ZaQuaN aah btul...kena naik dapat skalipun jadik la kan

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in