Aksi Melampau

Wakakakkaka punya la aku berlari2 dengar najlaa jerit kat bilik belakang
Ingatkan menda arrr
Kot la jatuh ke ape
Takde la plak dengor dia meraung
Menjerit kemain lagi..

:nggaya:
Ropanya...
Ni hah
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
:gatau:
Dak kenit nampak org bersihkan tempat menan kat bawah ni hah
Ekekekek ingatkan mende la

Muahahhaha kemain lagi dia tengok

Ni blom lagi dia tengok aksi2 cam spiderman bersihkan tingkap umah
Tatau la camne gayanya kalau dak kenit nmpak

13 Gtau jek:

lynn angel said...

comeynyer little princess ni.. :)

azila said...

Heheheh..sure mamanya lari sepantas kilat kan???risau punya pasal:)

Lelord said...

@lynn angel hehehhe macehhh

Lelord said...

@azila hahhaha akak mmg suke masuk lomba lari masa skolah dulu

Lianna Umar said...

eheheh sib baik masih kuat lg stamina mama najla ;) cumil jek najla ;)

Lelord said...

@Lianna Umar ekekekek kuat lagi

Cik Jue said...

hahaha..jeritan anak tu menakutkan..kita lari bagai nak RAK tapi..huhuhu

Miss Mirror a.k.a Sam said...

LELORD ~ Bebudak sekecil itu mmg seringkali buat ibunya suspen.. itulah kenangan termanis dlm kehidupan seorg ibu. Bila mereka dah membesar nt (mcm anak dara I tu) kita akan rindukan saat kecil mereka. So, nikmatilah saat terindah ini.

alinac lover said...

HEHEH DIA TERUJA

Yan said...

Kids selalu nya sentiasa ada perasaan ingin tau dan ingin coba.. so..jaga2..

mamalieyna said...

harusla dia pun turut jd spiderman nnti..hehe..

mamalieyna said...

harusla dia pun turut jd spiderman nnti..hehe..

BIONIC WOMEN said...

mesti najla pelik camner org tu boleh panjat sampai kat ats tu, sedangkan dia main kat bawah ajer..sok2 dia turun bawah kat tempat mainan tu mesti dia tengok bumbung tu..hahaha
mesti terkejut dia tengok aksi2 spiderman itu..haa

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in