Fasha Sandha: 'Kami tiada jodoh'

Terungkai la semua desas-desus Fasha vs Jejai




15 Gtau jek:

Sha@Mama Tina said...

oik..ha tu la..aritu beriya2 kemain..aku dah agak dah...

Mamamya said...

dah agak dah.......

Lelord said...

@Sha@Mama Tina kahkahkah

Lelord said...

@Mamamya biasa la kan..jawapan selamat dia kalau kena tya reporter

firahadifa said...

@Lelord

wah.. hebat u... jauh2 pon updated ngan perkembangan malaysia,.. hehe

Lelord said...

@firahadifa hahaha nampak beno kaknam kan

alinac lover said...

keh keh keh

amik ko..frust! hehehhe

mamalieyna said...

tiada jodoh..ngee.. ^_^

Nia said...

isk..isk..takpe, cari la yg lain.

Nia said...
This comment has been removed by the author.
Leya... said...

alaa...org cun + HOTTTT, kejap putus mesti ramai laki dah beratur nak anto borang. Apa yang nak kisah.

Zaidah said...

ko kan gelamor carik ajelah yang lain...ramai yang menunggu ko tu fasha...

Marsha~ said...

hahahahahahahaha... bercinta macam nak rak.. penat2 je heboh bagitau satu donia tapi last2 tak jadi.. maluuuu sajerk! huhuhuhu

cikpuanhady said...

hohoho..standardlah tu..

Tolong boleh :Jom Vote Zahra yang tengah syok tido

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

salam, bagi pendapat saya terima jer ler apa yg telah ditakdirkan.

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in