Haluuuu Malaysia

Hai semua!
Alhamdulillah aku selamat dh mendarat di tanah air.... 
Ekekeke rasa cam perwira lak
Sampai KLIA kul 2.45ptg terus amik limo zassss ke Melaka
G umah MIL huhuhu siap g bazar ramadhan yek
Pas magrib tu zoom ke Klebang yg indah permai
Hahhhahaa kemas umah uols
Ala kadar jek sapu dan mop
Lepak2 jap pas mandi kul 11 mlm sesi JJCM bermula
Hehehehhee melantak asam pedas claypot dulu



Sempat snap sblm mendarat
Hah nanti aku nak share ngan korang ape yg berlaku di awan biru....aduh ngeri

- Posted using BlogPress from my iPhone

6 Gtau jek:

Fazlinil Irma said...

selamat berhari raya di msia.

ehmm.. apa la yg berlaku di atas tu ya.

Salina@IbuAqil said...

Yeyey!! Mama dah blk yeyey!!! Apa yg jd mama?! Share lah.. ;)

Citarasa Rinduan said...

sukanya bila sis dah family selamat ke malaysia..
SALAM LEBARAN yang kian hampir sis

ajumohit said...

wahh ade lagu raya la kt sini...bestnya dpt melepas rindu kt asam pedas, selamat hari raya lelord!!!

Mama Zharfan said...

besh tu dpt raya kat msia heheh

mommyYen said...

syukur selamat sampai ye ling..enjoy ur day wit family,bess kan.. :)

*ai pun kdg2 memang fobia naik belon..walaupun dekat..tapi kaki gatal nak berjalan,wat to do,kan..?*

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in