Perhatian Semua!!

Yuhuuuu
Harap maklum yek puan blog dalam keadaan x sabar nak balik raya
Makanya halwa telinga anda akan sentiasa mendengar lagu raya
Korang leh tekan button pause kat bawah tu ek hehehheee


33 Gtau jek:

Citarasa Rinduan said...

kak 26 hb dah sampai malaysia eik..
ayu mendoakan semuanya selamat ya..

aduh!! lagu raya...

Salina@IbuAqil said...

Selamat blk ke malaysia mama.. ;)

mama ainnurzariff said...

amboi semangatnye nak raya..yg best sbb nak balik mesia ye mama n najla..moga selamat sampai ye dear...

eB ezrin said...

wah... awalnyer :)

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

wah lagu raya nie..bila balik malaysia?? moga selamat semuanya...

Shiela Latif said...

comelnyeeeee

Cik Puan Zura said...

comelnya najla...
selamat balik ke malaysia... kampung kat mana??

Anawahid said...

pehhh... dh kemaruk blk raya kazen aku ni... hahaha... raya mana thn ni... ;)

Lelord said...

@Citarasa Rinduan heehehe flight 25hb kul 10 malam, smpai mesia 26hb perjalanan kali ni lama sket pasal transit abu dhabi

Lelord said...

@Salina@IbuAqil maceh ibu...doakan kami selamat sampai yek

Lelord said...

@mama ainnurzariff tu la dia semangat ni

Lelord said...

@eB ezrin ekekeke awal ek..alah kat radio pun dh pasang lagu raya kan

Lelord said...

@cik Jue Aka Ibu Farisyah flight 25hb smpai mesia 26hb

Lelord said...

@Shiela Latif sapa comel? aku kan lingg hahahhaa

Lelord said...

@Cik Puan Zura timakaseh..kali balik melaka-bt pahat

Lelord said...

@Anawahid huhuhu melaka-bp bukan jauh pun kan pagi raya kat melaka kul 11 ke sampai arr bp yg permai

puanbee said...

selamat pulang ke tanah air kak... bee pun nak lagu raya ni boleh dok ?

Lelord said...

@puanbee hahahha kasi meriah

S.U.F.E.E.N.A.N said...

Huhuuu...nak nangehhsss...!!Kita raya sorang2 kat uk ni..:((

Puan Kutu said...

comelnya kd raya tu.ada najla comel!hehe..

Nik Thoha said...

Salam. wah ini entri raya pertama yang saya jumpa. hati2 dalam perjalanannya dalam selamat hari raya.. :D

Lelord said...

@S.U.F.E.E.N.A.N hmmmm xpelah demi sebuah cita-cita, kengkawan pun ada wpun x sama rayadgn famili dan anak2

Lelord said...

@Puan Kutu huhuhu duta kad raya ni

Lelord said...

@Nik Thoha hhehhee awal sgt ke kuar entri raya, ni x sabo nk balik ni

Nur Hawa Mohd Zin said...

selamat hari raya untuk akak sekeluarga :)

Kalamhati said...

eceh rasa cem meriah je masuk sini..hehe

M@M@ SH@RIDZ said...

selamat hari raya.... salam BW

mekchu said...

memang meriah.. ohhh diperantauan ke.. lagilah heppi berganda bila balik malaysia..

neway, salam kenal :)

Marsha~ said...

nyanyilah lagu balik kampunggggggggggggggggg

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

moga selamat sampai ye lela..sian lela lmbt smpi.tp blh raya puas2 nnt ye,miza lak raya jap je nnt sbb blk doha awal

nieda said...

berkobar2 nk raya ni

::NureeN:: said...

slamat hari raya.. moga selamat sampai

ct N honey said...

selamat hari raya,seronoknya dpt beraya kat malaysia kan

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in