Bekal Ramadan

Seperti biasa kalau kije malam kena la bawak bekal
Huhuhu x selera ahh dengan lauk cafe
Miahahahhaa aku ke darling yg g kije ni

Oleh kerana kul 3.15 ptg cenggitu bas datang amik
Makanya kena la check-in dapo awal
Kul 1 lebih dah bertapa

Menu rini Kung Pao Ciken, Stir fry Chinese Cabbage+Mushroom versi aku
Buah semangka sebekas
Cipon Kek skali
Kul 11 td baru membaking ni
Tetiba rajin lak huhuh
Cukup la ni untuk buka pose
Sahur nanti pepandai arr darling..makan roti ke..maggi ke

12 Gtau jek:

Marsha~ said...

Perggghhh... Nama menu semua london style... Hahahaha.... Nasi takde??? Akekekeke

Lelord said...

@Marsha~ hahahha takat nasi putih je takyah aku tayang...lain la aku wat steamed rice ekekekkee

alinac lover said...

heee :) layan jgk masakan gni~

Citarasa Rinduan said...

ayu tak reti kak nak buat style tu..
kampung jer reti

farhana_aziz said...

sempat lagi tu membaking kek cipon..
sedapnyaaa~

Lelord said...

@alinac lover hahhahaa layannnn

Lelord said...

@Citarasa Rinduan akak tibai je darling pun ok semua leh layan

Lelord said...

@farhana_aziz huhuhu terlebih rajin tu yg buat

Puan Kutu said...

waduh pandainya msk,ptot darling sayang..:)

gedek! said...

buah semangka?

hehe! Lama tak dengar!

Whitey Mommy said...

sedapnya...dua yang kat bawah tu...jenis2 makananan yang sha suka...:)

tiefazatie said...

semangka tu tembikai bahasa jawa kan2..hihi

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in