Singgah Sahur Dari Doha #4

Salam bersiaran di awal pagi selepas bersahur
Hehehehhee
Tamo makan nasi
Hari ni buat burger daging aje
Boh salad, sos cili ngan mayonis
Cheese takyah arr kang muak lak di pagi nan hening ni
Tak ketinggalan sebijik epal ijo untuk perut aku yg comel

Huhuhu burger kasih sayang nama diberi
Mata hampir terpejam menggoreng di kuali
Juadah bersahur di pagi hari
Agar mampu menahan diri
Ecehhhh

23 Gtau jek:

Anawahid said...

kenyang ke lod mkn ni jek.. posanya kat sana waktu panjang... chaiyookkkk

Lelord said...

@Anawahid insyaallah kenyang burger ni size beso, hahahhaa pak arab kan beso2 belaka so bun burger mmg beso

missina said...

pergghhh sahur mkn burger tu,,hehe,,very the american,,;-)

JaJa'Z said...

tang pantun tu tak tahannnnnn

zaidah said...

siap berpantun tu...sweet....bleh tahan ker makan burger aje...

Anum said...

syoknya
sedap

eB ezrin said...

singgah ngan air liur mleleh ;0

Cik Puan Zura said...

uikkk rajinnya dia masak burger pagi2... huhuhu~~

ch@ said...

pergh, menguji iman puasa ni namanya.

Sha@Mama Tina said...

huhu..omputih nampoknya menu sahur..kahkahkah..ni beger arab ke pe..kihkih :)

KuNanGKuNanG said...

wah3..seap tu...

Aleyn said...

Wah...nampak sangat lazat sekarang ni....maklumlah..perut tgh menyanyi ni...hehe

Lelord said...

@missina hahahhaha saja ubah selera

Lelord said...

@JaJa'Z kahkahkahkah saja mencuba, dulu zaman skolah nak cuba masuk pertandingan pantun tp x lepas

Lelord said...

@zaidah insyaallah boleh

Lelord said...

@Anumheheh sedap2 tp balik mesia nanti nak cari burger yg kat tepi jalan dh lama x makan

Lelord said...

@eB ezrin hehehhe eb tgk burger je dh tak tahan ek

Lelord said...

@Cik Puan Zura huhuhu lauk berbuka sumer dh disetelkan nk masak lain malas...burger sudaaaa

Lelord said...

@ch@ eeh puan blog hijau cantik...tak tahan ke?

Lelord said...

@Sha@Mama Tina hehehe aah le..dh burger made in doha, daging made in saudi

Lelord said...

@KuNanGKuNanG ekekkee burger biasa jek...

Lelord said...

@Aleyn hahahhaa tak tahan kan..kan..

puanbee said...

eceehh siap berpantun sedap dah tu kak..

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in