Kopi Arab

Huhuhuhu baru leh update entri
Kemain malas lagi
Arini rasa lemau jek
Mata asik nak tutup aje

Korang penah dengar kopi arab tak?
Malam td jelajah Souq Waqif
G beli air zamzam utk bawak balik mesia
Hehehehe ada jek menda nk dibeli
Masa kat kedai tu pak arab ni bg minum kopi arab
Rasa?
Memang tak manis la
Rasa cam air halia pun ada
Tapi aku masih leh minum
Dihidangkan guna cawan kecit cam org cina selalu minum teh cina tu
Kaler kopi arab ni  cam air teh tu arr bukan cam kopi hitam tu
Pas minum kopi arab makan kurma lak
Sok mmg balance la rasa kan

Dan darling beli skali 2 peket kopi arab

Nak tau info pasal kopi arab SINI


5 Gtau jek:

Kalamhati said...

Qohwah!hehe

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

wahh blh minum ye lela?miza tak blh telan.

eh..ada jual air zam-zam ye lela?mahal tak seliter?

Lelord said...

@Kalamhati hhehhee sedap ni kak wan

Lelord said...

@Lydia Miza(Aidyl Azim) ada miza kat souq,kedai ni mmg jual kurma, habatussauda, madu... ramadan ni 10 liter QR40, kalau ari biasa QR70

alinac lover said...

heee menarik kopi ni

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in