Bersukan Di Bulan Puasa

Main badminton yek dalam umah
Hahahahhaa korang ada?
Aduhaiii ntah mana la dia blajo ni letak beskal kat tengah
Kononnya net la tu
Huhuhu papa la kena paksa main ngan dak kenit
Paksa rela la papa

 Ekekeeke layan kan aje la yanggg

Papa ngelat dia soh najlaa bg raket kat mama
Hehehehe aku cakap kat najlaa mama x boleh nanti penat 
Kalau mama main sapa nak masak?
Bijak kan aku



12 Gtau jek:

Rtp Farra Arisha said...

seronok betul tengok najlaa main badminton. usually, fikiran anak2 lebih bijak drpd kita yg dewasa..they're over-smart ;)
nnt bolehlah najlaa bermain badminton dgn kak arisha pula ya? hehe.

Lelord said...

@Rtp Farra Arisha hhehe tu la ada je menda baru yg dibuat

nak men badminton sesama ek..jom

Shiela Latif said...

bijak ling...bijak...emang bijak..hihihi

Lelord said...

@Shiela Latif hahahha kan...bila aku ckp cenggitu ngan najlaa dia tya lak kat papa.."papa nak masak ke?"

Mamamya said...

heheheee.....damya n fiqa dr isnin aritu dah bising2 minta raket badminton....katanya nak main mcm upin n ipin.... :)

Chekgu Azrine said...

pandai mamanya menjawab ye

salam singgah dan perkenalan ye

~izan~ said...

salam kenal,

anak2 skrg sgt bijak dan ada je idea mereka..basikal pun bley transform jd net hihi...

Ummi Hanie @ AnNisa Fadzil said...

hehee...hanie pun xlarat lyn bebudak taim posa nih..hari2 biase pun mmg bior je depa main sesama sndiri.. ;)

Puan Kutu said...

haha pandai mama..najla memang kiut jer dlm apa keadaan pun..:)

mamalieyna said...

hikhik..pandai mama nk ngelat ek..hee~

dlm umah punjalan ye najla..jnji happy~

Izan Ishak said...

hahaha...papa main ngelat2 ek...sib baik mama pandai...

ilanilyana said...

wuuuu lame xjln2 sini, lama xfolo cite dak kecik tu, akak blek raya bile?

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in