Wordless Wednesday




17 Gtau jek:

Anum said...

bestnya ada nie

Anawahid said...

ni saja je nk tayang iphone ke..huh! nanti la aku tayang public phone pasni... wakakakaka

Lelord said...

@Anum biasa2 jek

Lelord said...

@Anawahid hahahaha alahai kazen apa sgt la aku nk tayang ipon baik aku tayang mende lain. Hah ko tayang publc phene yg kaler oren ek, biru tamo kat sini pun ada

zaidah said...

awalnyer waktu solat kat sana.....

Puan Kutu said...

lambat lagi nak berbuka tu.hehe..

Kalamhati said...

bestnyee..senang..siap ada waktu utk qiyam lagi tuu

eB ezrin said...

bestnyer dok tmpt org yer :)

Mamamya said...

kat sini buka 7.17pm.....buka apa sohabat?

Ummi Hanie @ AnNisa Fadzil said...

nice ...

amcm cuaca sana k.lela ?

Lelord said...

@zaidah hehhee siang yg panjang

Lelord said...

@Kalamhati aah buatnya yg tak tu adehhh

Lelord said...

@eB ezrin alhamdulillah

Lelord said...

@Mamamya x tau dah nk masak ape hehehhee

Lelord said...

@Ummi Hanie @ AnNisa Fadzil cuaca panas dan humid

Sari Yusa Ibrahim said...

6.15 dah gelap ke?

mommyYen said...

syiok ye ling ada iphone..bole blogging on the go..sama mcm BB gak..hihiks..

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in