Aku Geram Tengok Mende Ni

Comel kan....
Aritu ada nampak pattern lain la tp mahal
Hehehehee seb baik nampak ni lak murah je


Hehehhehe beli 2..yg lep2 tu najlaa yg kenan
Aku nak gambo katak benonya


Tadaaaa kunci umah dh bertuko wajah


- Posted using BlogPress from my iPhone

20 Gtau jek:

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

cantik............

Lelord said...

@cik Jue Aka Ibu Farisyah kan..geram tgk

Salina@IbuAqil said...

Mama, kita pun berkenan ler.. Uwawawawa!!! Rama-rama ada?!

Lelord said...

@Salina@IbuAqil ekekek x pasan lak nanti mama temgok2kan

Sari Yusa Ibrahim said...

nak kirim... nak kirimmm.... plssssssssssss

Kalamhati said...

whaaa bestnyeee!

zaidah said...

bleh order tak lelord gambar bunga2...

Marsha~ said...

comelnyeeeeeeeee

ilanilyana said...

ape bendenye tu kak? berapa satu? cam berminat lak..

Lelord said...

@Sari Yusa Ibrahim ekekeke ko nk bentuk ape kak?

Lelord said...

@Kalamhati comelkan kak wan

Lelord said...

@zaidah boleh tp kita tatau ada ke tak bentuk munger, nanti bile g lagi kita check tgk ada tak ek

Lelord said...

@Marsha~ comel cam aku kan..kan..

Lelord said...

@ilanilyana alahh sarung kunci.. selalu kan kunci montot dia tu bulat aje kan..so sarung aje la

Shiela Latif said...

cutelah ling..

mamalieyna said...

comelnyee.... ^_^

Mamamya said...

ada ker gmbo katak yg ko nak..haihhhh... :D ni dah comel la ni....

Puan Kutu said...

sangat comel.:)

ajumohit said...

Mmg comel lah lelord!!!

tiefazatie said...

wah..sgt2 comel!

sis..sis jiran ngn kak marsha la nie?kwn baek eh?

eh..sis bukan duk doha ke?
nie umah yg kat melaka ke?

byk lak soalan nie..hehe

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in