Singgah Sahur Dari Doha #6

Selesai bersahur...simple je nasi goreng 
Potong-potong ayam goreng, potong-potong kacang panjang
Hehehehe pastu half boiled egg tuk darling

Dak kenit pun bangun skali ni sahur ngan ipad wakakaka
Karang darling dh g kije paksa tido

Hah ni kek batik semalam 
Iftar ke-5 cuma mee bandung

Menu arini cadangnya asam pedas ikan sherry, telur masin, kobis goreng



10 Gtau jek:

Puan Kutu said...

hari2 mkn sedap nie.hehe..kek batik peberet tuh..:)

ajumohit said...

Wah lama dh tak buat kek tu, mmg terbaekk la lelord

Mamamya said...

ikan sherry..??? ikan apa tu lord??? x penah ki dengar....arini aku buka pose umah cik la...dr umah aku bawa onde2 n brownies marble cheese coklat...fatin nak makan brownies tu...

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

best wooo...
lepas terawih pn bleh maman2 lagi.. =)

Lelord said...

@Puan Kutu alah masak biasa2 jek pun, akak suka kek batik ni najlaa lg la

Lelord said...

@ajumohit huhuhu kurang kemas arrr

Lelord said...

@Mamamya hehehehe aku rasa ikan jenahak arr ni, wah bestnya eh kim salam ngan cikla ek

Lelord said...

@♥Leily|Ummi Alya Husna♥ makan sejuk2 nyamannnnnnnn

gedek! said...

kek batik la pulak...!

macam macam!

puanbee said...

tudia org doha rajin masak :)

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in