Rezeki Ramadhan

Morning uols
Selamat berhujung minggu
Apa plan rini? soping raya ke?

Ni citer pasal semalam yek
Gi bazaar ramadhan doha kat hyatt plaza
Xde la membeli sangat saja nk tengok jek
Ramai gak umat
Macam2 la makanan yg dijual
Tapi meriah lagi la bazaar ramadhan mesia

Semalam gak buka pose ditaja Shahrill & Intan
Kawan darling arr masa kat PPM
Intan baru sampai doha so meriah la kan

Menu adalah sambal udang petai, tomyam, ayam golek, sayur kacang
Sambal belacan, tempoyak, cencaluk huhuhu kata org2 melaka kannn
Pastu ada yg bawak bubur kacang ngn samosa cheese
Hahahhahaaa aku hampir2 bawak diri je tuk makan
Aku bawak puding kastad kuah koktel jek

Huhuhuuhu nampak tu kemain selera aku makan

 Tu yg geng2 lelaki bujang
Wife masing2 lom datang doha
Pas dah kenyang sumer ada selingan
Makan kuaci ngan kacang
Confirm semalam naik sekilo hahahhaa

7 Gtau jek:

Kalamhati said...

Seronokkan bila dapat berkumpul gini..nak2 bila diperantauan..alhamdulillah rezeki lela..alaaa sekilo je naik..tak jejas pun..hehehe

ajumohit said...

Seronoknya berbuka ramai2 mcm ni, alahai lelord maintain jek tak naik bykla ;)

Puan Kutu said...

seronok buka ramai2..yg takde selera pun tib2 mkn byk pastu naik sekilo seperti kata mama najla..huhu..

puanbee said...

siap dah agak buleh naik berat sekilo ...

Salina@IbuAqil said...

Bestnya mama.. Meriah!!! ;)

aimaniman said...

x pernah rasa berbuka jauh2 macam ni.. paling jauh pun kat selangor.. he hee.. rumah kat johor jer... tp sunyi sayunya cam jauhhhh sangat sangat....

Nur Hawa Mohd Zin said...

wah meriahnye kak :)

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in