Projek Siang

Huhuhu tajuk tu saja bikin gempak
Projek apa la nak dibuat disiang hari di bulan ramadan ni kan
Lama gile projek ni dekat 3 jam gak x silap
Hahahaha apakah?

Alahhh merebus paru orang je
Ni kali kedua aku rebus peparu
Sekilo tu...
Seb baik le ada periuk beso
Jakun jap masa mula2 merebus paru
Mana taknya sblm ni mmg x penah kubuat ok
Nampak paru mengembang
Aku ingat dah nak meletup
Kot la kuat sangat api aku buka

Apa jek yg aku buat ngan paru orang rebus tu
Hiris nipis goreng pastu wat sambal arr

Nasi lemak daun pisang uols
Menu berbuka puasa 13 Ramadan
Lebihan daun masa wat pulut panggang ritu

Cenggini la rupanya
Timun? xde dalam esbok
Kacang? malas nak goreng hehehe

15 Gtau jek:

Dilakochan said...

Haih...sedapnya nasi lemak daun pisang!

Xde kacang, xde timun pun xpe.

Kita punya selera asal ade ikan bilis, ade sambal! Jalaaaaannn ;)

Salina@IbuAqil said...

Sodap 2 mama!! Pos sini skit ;)

Nurfazilah Cipa said...

sdpnyee!!!:)

S.U.F.E.E.N.A.N said...

Paru goreng sambal kering memang syedap terangkaat woooh..alahai..tgk nasik lemak daun pisang terus terleleh aiyyak liyuuq..ekeke..kurus pose saya!huhu

larradanish said...

sedapnya lord..tertelan air liur menengoknya..lama tak buat sambal paru..sok2 nk msk lam list..hehhe

aimaniman said...

aahh susah nak cr nasik lemak daun pisang.. la ni nasi lemak surat khabar je... ke nasi lemak polisterin je... teringat kampung aarr...

Lelord said...

@Dilakochan huhuhu btul kan...yg penting ada bilis ngan sambal

Lelord said...

@Salina@IbuAqil dah abis la buuuuuuuuu

Lelord said...

@Nurfazilah Cipa alhamdulillah sedap

Lelord said...

@S.U.F.E.E.N.A.N hehehee kat sana bape jam ek, sini 15 jam

Lelord said...

@larradanish huhuhu buat la hakak larra sedap ni paru

Lelord said...

@aimaniman aah kan jarang dh skang nasi lemak daun pisang, seb bek kat sini ada jual sepeket (sepelepah kot) QR6

Citarasa Rinduan said...

sekali masuk sini.. pengsan ooooooo

kak... terbaiklah

Nur Hawa Mohd Zin said...

bulan puasa ni nasi lemak tak pandang...bila tgk pic ni..mengidam pula lebih2 nasi lemak kukus :)

Kalamhati said...

ecehh happening je..rajin lela wat siap bungkus daun pisang lagi..besh!

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in