Mood Ke Laut....

Hehehhehee ne de mood ke laut
Mood balik mesia ni wei
Tak sabar menanti detik demi detik ecehhh

Kemalasan pun sangat terserlah ni
Rasa macam nak tutup aje pintu dapo
Tamo dah check-in

Tapi kena la gak masuk dapo
Nak habiskan stok yg tinggal
Makanya menu iftar ke-20 adalah nasi hayam
Huhuhuhu nasi je tak tayang
Alah sama je cam nasi ayam yg korang selalu buat tu
No kaler2 yek...aku penah dulu makan nasi ayam kemain kuning cam makan pulut kuning

Huhuhuhu esok ntah ape la aku nak masak ni
Dah takde idea

16 Gtau jek:

Mama Kembar 3 said...

mood kelaut pun leh maska nasik ayam, hebat hebat... kalau mood ok, nasik beriyani kambing terus kot? heehehhe

Kalamhati said...

ni bukan ke laut neh..hehe
mood ke dapo ado lagi nih..dh tak sabar nk balik beraya ye lela..dpt bygkan keterujaan tu..=)

Puan Kutu said...

waduh pagi2 udah bikin hamba terliur..ini bkn kelaut,ini memang sedap!kehkeh..

Gieyana said...

cfm sedap nie..x pernah lg masak nasi ayam..beli jer..ekekeke..

x suka gak nasi ayam yg kaler kuning tue..ai x suka..:)

Citarasa Rinduan said...

peeh!!
ke laut pun, kak masak nampak nyami!!!!!

ayu pun tak sabar nak tunggu kak balik, wajib singgah sayong tau

Mama Zharfan said...

me smlm mknn cap bazar ramadhn ajer heheheh

Marsha~ said...

Mengancam gak nasi ayam ko... Huhuh

tiefazatie said...

bestnya..konpem sis pandai gle memasak nie kan..hee

Lelord said...

@Mama Kembar 3 hahhahaa kambing sekor la kot

Lelord said...

@Kalamhati yup kak wan mmg teruja btul ni..balik kampunggggggg oooOOoo balik kampungggg

Lelord said...

@Puan Kutu sedap la jugak utk org yg tengah kelaparan

Lelord said...

@Gieyana kan..x berkenna btul nasik yg kunung menyengat...sah2 kalau tumis ngan butter ada sket kaler tu lg menawan

Lelord said...

@Citarasa Rinduan huhuhu insyaallah kalau berkesmpatan

Lelord said...

@Mama Zharfan ni tak sabar nk g bazar gak ni

Lelord said...

@Marsha~ bulih la setakat nak isi perut dak boy

Lelord said...

@tiefazatie masak mmg la bulih sedap tu jek lom tentu huhuhu

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in