Selamat Hari Raya Aidilfitri

Bahang aidilfitri semakin terasa
Ramai yang tengah pulun buat biskut raya
Ramai yang dah pasang pelita kat keliling rumah
Ada ke yang dah anyam ketupat
Ada yang dah cari buluh nak buat meriam lemang
Ayam, daging dah order ke?
Duit raya banyak ke korang sediakan
Hahahaha ada ke sesapa yg baju raya x siap lagi...uwaaa sadisnya la

Seperti biasa menghitung hari lagi ni
Esok 25hb..yahuuuuuuuu

Buat semua rakan-rakan blogger
Di kesempatan ini ku hulur sepuluh jari
Ampun maaf dipinta jika sepanjang berblog ni ada kata2 yg menghiris
Entri-entri yang mengusik perasaan dan jiwa korang
Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir & Batin
Eh sila la datang ke rumah yek
Btul ni bukan ajak2 ayam ni..betul punya
Kalau ada yg nak datang nanti aku bg la address

Hahahaa amik ko..2 kad raya sekali aku masukkan
Sebelum korang tanya napa aku ngan najlaa jek dlm kad raya ni
Baik aku kasi jawapan siap2
Ni arr darling dh byk kali aku ingatkan tuk amik gambau bertiga 
pasal aku nk wat kad raya
Dia kata ok2...haaaa sampai sudah
Dah kije ni balik2 umah jek terus lelap...makanya berdua lebih baik huhuhu


19 Gtau jek:

ajumohit said...

takpe berdua itu baik juga hehehe,,, selamat hari raya jugak lelord..hati2 besok ye, sronoknya nk balik mesia

Salina@IbuAqil said...

Selamat Hari Raya mama.. Mohon maaf andai terkasar bahasa.. Tersalah gurau senda.. Sepanjang perkenalan kita.. Moga satu hari nanti dapat juga kita berjumpa ye mama.. Salam sayang buat Najla.. ;)

mamalieyna said...

waah dh siap kad raya dia yg comel~/hee~

herm..sana sini org sibuk nak beraya kan..eina je aura tu tak dtg2 lagi..relex je..tak dpt balik kg..huwaaaa...

ups..selamat menyambut aidilfitri..maaf zahir dan batin~

ch@ said...

Salam Aidilfitri kakLela.

Semoga lebaran tahun ini lebih bermakna. Bergembira jangan sampai lupa diri ye. Hehehe. Balik Malaysia ye kak?

juanita said...

Laling u segan kots..
Selamat hari raya..
Macamana persiapan di Doha

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

hahahha..selamat hari raya jugak mama najlaa...ampun maaf di pinta..moga selamat sampai ke malaysia...

Makbed said...

selamat Hari raya Lord. Maafkan aku kalau aku tersalah kata, termarah ke, tak tekan iklan hb or nuffnang ko ke kan... hehehee... Maaf zahir batin.

Anum said...

selamat hari raya sis
maaf & zahir dan batin

Kniedaz said...

Selamat Hari Raya untuk Mama Najla sekeluarga juga ^_^

dieya said...

amboi2 dah siap kad raya! dah amik yg purple tu.. nnt around raya dieya tayang kat blog :-)
selamat hari raya, maaf zahir batin!

gedek! said...

selamat hari raya!

Mamamya said...

yeayyy...dapat kad raya...tq sohabat...jumpa raya nnti ea....

tiefazatie said...

wah..slmt hari raya sis!

tiefazatie said...

wah..slmt hari raya sis!

Kalamhati said...

Selamat Hari Raya utk lela dan family gak..
ampun maaf jika ada silap salah..terlebih bergurau ke apa..hehe

wit raya takde keeee..ehehe

Ummi Hanie @ AnNisa Fadzil said...

slmt hari raya mama najlaa .. :) mesti wat open house kan? ;)

Saiazuan said...

salam aidilfitri.. :)
nice kad raya :D

εïз mummyHaza εïз said...

selamat hari raya aidilfitri mama najlaa... maaf zahir batin, klu tersesat kat shah alam tu, singgah la ke rumah :)

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

salam aidilfitri gak lela n co..
ampun maaf kalo ada silap komen, terkasar bahasa..

psst, welkam in malaysia..
meriah la raya noksss.. =)

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in