Sahur Dengan Asam

Salam ramadhan ke-20
Seperti biasa menghitung hari
Yahuuuu flight 25hb kul 10.30 malam

 Hahahahhaa jangan x caya aku bersahur ngan asam ni
Makan bihun sup jer
Boh sepokok kailan...janji kaler ijo
Sawi takde arr
Pecahkan telor dengan harapan leh kenyang
Makan x abis pun meloya
Penyelesaiannya makan asam kul 3 pagi uols
Jangan sakit perut dah le

Semalam sakit pala lagi
Adeh dah bape hari ni asyik sakit pala..berdenyut2
Lepas buka semalam segala isi perut diluahkan semula
Tak sempat hadam pun

12 Gtau jek:

abah khalisha said...

Tak pedih perut ke makan asam time sahur? Takut cari toilet je lepas tu.hehehe.Anyway janji sahur kan
Teknik Terbaru Pakai Shawl

ajumohit said...

Lelord pregnant ye? Tatau citer, klu ye tahniah my fren!!!!

Lelord said...

@abah khalisha hehehe harap2nya takde la mencari toilet

Lelord said...

@ajumohit hehehe lom peknen lagi...amin ne tau masin mulut aju

farhana_aziz said...

sis, preggy ke?kalo betul, congrats!kalo xconfirm lg, nak wish jugak congrats in advance..:p

Lelord said...

@farhana_aziz eh tak lah...hehehe wish in advance ek..insyaallah mana tau kan ramai ckp pregnant mmg btul pregnant amin

Cik Puan Zura said...

uit lelord, tu macam sindrom ibu mengandung jer tu... tengok pada plastik asam tu mcm dah betul da tu...kalau betul, tahniah awal2 yerk..cepat check k...hehe

JaJa'Z said...

take care ye kak...dah dekat nak balik raya ni...

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

ada berita baik ke dibulan mulia..apa2 tahniah kalau betul kalau tak jaga kesihatan baik2 ye..nanti tak boleh balik malaysiakan...

puanbee said...

ingat dah peqnen .. haha kak bershur sesorang ke ?

aimaniman said...

apa2 pun makanan yang penting berkhasiat dan x mudarat pd kesihatan, lagipun bab memilih2 makanan ni memang x baik, asal mengenyangkan dah laek.. tp akak x suka makan asam..puas masa pregn nak cuba makan asam tp tetap nak cokelat gak...

tiefazatie said...

sis nie..cam preggy je tau..hee...xpe..janji sis ok je kan2..

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in