Dekat Koridor Pun Bulih La

Dak kenit lepas gian nek beskal
Nak main kat bawah skang kan panas
Lak tu pose tak kose aku nak bawak turun

Kat koridor sudah
Tak kisah la bape kali pusing pun nak oiiii


13 Gtau jek:

msredcheesecake said...

lepaskan gian...hheee

mommyYen said...

situ pun ok ye najla cyg....cian ngan mama..tak larat bawak turun..hihikss

ling,ko nak ke?nanti ada pg ku buat utk ko..

Shiela Latif said...

alahai menantu aku...lepas gian yer...ekeke

Lelord said...

@msredcheesecake hahhahaha ok la tu kn

Lelord said...

@mommyYen huhuhu dgn tak malu kukatakan mau..mau..

Lelord said...

@Shiela Latif hhhaha ok la tu, papa kije so mama le dok tunggu dia kat luo

ajumohit said...

kemas and bersih sgt koridornya, ala cian dia, dpt kayuh pon jadila kan dik

mamalieyna said...

hikhik..kt mana2 pun boleh..cunnye area koridor depaa...hee~

Lelord said...

@ajumohit ehehhee mmg bersih pasal cleaner rajin

Lelord said...

@mamalieyna hehhehe kilat lg koridor kan

Marsha~ said...

hehehehe... dah pandia kayuh ek... sini licin ek mesti boleh bawak laju.. hehehe nasib baik tak termasuk lift terus... hahaha

eB ezrin said...

SeLaMaT HaRi RaYa
MaaF ZaHiR BaTiN

tiefazatie said...

haha..comel!

slmt hari raya..
maaf zahir batin sis..=)

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in