Singgah Sahur Dari Doha #19: Pizza Je

Huhuhuhu dah tak lalu nak makan nasi utk sahur
Bakar aje pizza dalam oven
Ni pun lepas sekeping jek
Macam x cukup belasah sebijik epal
Air teh o se mug
Air zamzam segelas





11 Gtau jek:

Anum said...

terbaik

ajumohit said...

Alhamdulillah, msti kuruih nnti hihi

eB ezrin said...

pizza? i lioke :)

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

sedap..jue pun tak lalu nak makan nasi masa sahur

Shiela Latif said...

senang cerita...ekeke

Lelord said...

@Anumekekekkee

Lelord said...

@ajumohit dengan harapan ni, pasal takut baju raya x muat tempah lama dh pastu asik bina badan je

Lelord said...

@eB ezrin ni pun tatau smpai bile leh makan pizza,dh ujung2 bulan ni makin malas nk bangun sahur

Lelord said...

@Shiela Latifhuhuhu ni pun puas pk ape menu sahur

Puan Kutu said...

berselera jugak yer tgok piza nie klu mkn time sahur..hehe..

tiefazatie said...

wah..best teu panas2...hee

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in