Kan Dah Bersimpul

Huhuhu ni la budak x reti dok diam
Kejadian 3-4 ari lepas benonya ni
Main sikat gulung
Habis bersimpul rambut

Banyak bergulung dalam  sikat ni
Aku dah hampir putus asa  
Soh papa tolong adjust lak
Seb baik mama x kerat jek rambut tu najlaa oiii

Ni muka cam x bersalah jek
Tapi dah lenguh2 leher hulur kepala 
Lengkali buat arr lagi
Huhuhuhu sikat gulung tu beli pasal nak sikat rambut depan tu hah

11 Gtau jek:

nieda said...

alolo...budak2 mmg suka explore..saya dulu pun suka main sikat gulung. Yang jadi mangsa rambut arwah opah. Last2 kena gunting sebab x boleh diselamatkan..hehe

Anum said...

macam2 gelagat anak2 kecil kan

Lelord said...

@nieda hahahha tu la kan jalan penyelesaian

Lelord said...

@Anum tu la macam2 dia buat ni

Anawahid said...

apsal x snap pic masa sikat tgh tergantung kat rambut lod... hahaha... mesti comel..

fairuz said...

haha budak2 mmg tak reti duduk diam!

mummy_ayu said...

abis berbelit2 dah..nasib tak kena potong rambut tu...panjang rambut dia...

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

aduh nasib baik mama tak potong..rambut najlaa comel jekan..

ariana's said...

Biasa lah budak2 baya najlaa ni..tapi cantik sungguh rambut dia..rajin mama dia jaga..:)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

nak mengandam rambut dia bg cun la tu ye najla..mujur posa mama tahan sabar leraikan rambut tu..hik3


selamat berpuasa lela..miss u

Hunny Kitty said...

heeee hello kitty la! heheh

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in