Jalan2 Cari Makan @ AP-Ayam Penyet

Yeahhh salam siaran semua
Jalan2 Cari Makan bermula....

Dak kenit menunggu makanan tiba

Sebelum ni aku wat sendiri jek nasi ayam penyet
Muahahhah men agak2 jek...1st time buat masa besday najlaa
Dengan perasannya kat SINI, SINI

Ni pesta'em aku makan kat kedai
Selama ni dengar jek dorang dok sebut2
Balik2 Mesia..tengok ade dah kat dlm tesco
Walahhh

Order set nasi ayam penyet ngan Sup asam
Sedapppp
Sambal dia mabelesss
Lenkali pegi aku nak tya arr camne dia wat sambal ehheheh

Muka darling yg dah tak sabauu nak makan

Dak kenit ngan sup...makan nasi sket jek
Hirup sup yg lebih

Seperti biasa muke aku kena ade dlm ini pilemmm

Jom join Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!Jom kite klik2

14 Gtau jek:

cikgu isza said...

tak pernah makan lagi.. teringin pula nak rasa..

Cik Ila said...

cik ila pn blom pnah mkn lg...bestnye tgk..terliur..hehe..

Citarasa Rinduan said...

kak..
ayu kan tak berapa gemor ayam penyet..sebab ala2 makan nasi..sbb ayu tak suka sambal..hehehe..pedas..


PS: bila nak ke jb?

Mama Zharfan said...

siyes jeles tau..ma balik msia mesti mkn AP ni heheh

Lelord said...

@cikgu isza heheheh pasni leh try

Lelord said...

@Cik Ila jom arr jalan2 cari makan

Lelord said...

@Citarasa Rinduan muahahhaha sambal belacan mabelesss

Lelord said...

@Citarasa Rinduan opss tatau la biler ke jb

Lelord said...

@Mama Zharfan ekekkkee sila jgn jeles..pejam celik je pasni suzie leh jalan2 cari mkn gak

bella luna said...

sedapnya ayam penyet.. tp pedas :(...

alinac lover said...

xpernah makan ayam penyet tau T__t

Adyshariz said...

akku lalu jer, tak penah rasa lagi..kalau sedap, bole lah try..x minat btul nama dia.. ayam penyet..hehe

Ena said...

restoran tu kat tesco mana yeh? nak cuba jugak la nanti.. haahha..

EiJa ZaQuaN said...

yg ini mmg betul2 wat terliur..
sbbnya eija dr dulu nak try mkn ayam penyet ni..
tp terlaksana lagi..sbb x jupe lgi ayam penyet yg dekat sini..kalau ada pun kena g sunway atau damansara..

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in