Bangunan Merah Kat Melaka

Korang2 sekalian..
Kalau gi Melaka mesti nampak bangunan kaler merah kan
Yezza...Stadhuys

Kat sini memang ramai la pengunjung...pelancong datang
Kalau nak naik beca kat tempat ni mmg melambak

Lagi satu yang best kat seberang jalan leh makan cendol
Hahahhahaha tengah panas skang ni kan..
Nyamannnnnn

Tu nampak kan sungai...ekekekke leh naik river cruise

Ni hah gerai cendolnya...

Dak kenit xmo lepaskan peluang
Tengah aku dok sruppp2 cendol dia heboh nak g air pancut
Pas setel cendol lintas jek jalan
Kasik la dak kenit posing jap






Jom join Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!Jom kite klik2

7 Gtau jek:

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid said...
This comment has been removed by the author.
Jamiel said...

Wah..
kalo tau akak dtg melaka, le jumpa..
tapi tu pun kalo saya tak kluar dr melaka la kan..

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid said...

bestnye jalan2 melaka.. =)

yang comel,
khumaera ismail

EiJa ZaQuaN said...

hehe..melaka mmg salah satu destinasi yg best nak g holiday..

kami pun suka singgah melaka..
tp x pernah pulak try cendol kat seberang jalan nun..

Cikgu CTE said...

cuti sekolah lepas, kami adalah g melaka..ada jugak minum cendol kat situ...biasalah ..dah penat2 tu makan cendol sedap ajelah...tekak memang dah haus...anak2 tak cukup...beli air kelapa pulak...

~ Lady ell ~ said...

amboi kak...balik malaysia habis merata malaysia ko round ekk kak....

CiK JuE said...

sesi undia contest dia dan lolipop sedang dijalankan...n satu n3 khas buat mama najlaa..

http://anna-jueanna.blogspot.com/2011/02/kerana-hadiah-lela-aka-mama-najlaa.html

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in