Tak Suka Air Kelapa...Coconut Shake Suka La

Ya btul...tajuk dia atas tu
Aku mmg tak tertelan air kelapa
Ntah nape mmg tak sedap...air soya pun tak sedapp
Air tembikai..carrot susu pun aku takleh gak

Tapi kannnnn
Ngan coconut shake buleh lak
Hehehehe sejak balik dah seminggu ni mmg tak berkesempatan nak singgah
Tak larat nak beratur
Ramai beno orang
Panas2 buta pun orang sanggup queue
Dah memang rezeki kot...pas jumaat ni tadi kami kuo
Customer lom ramai
Pehhhh layannnn
Coconut shake ni...air ngan isi kelapa, ice tu blend.. pastu boh skali eskem vanilla
Gerai ni kat tepi jalan jek...nun kat klebang
Sesapa yang lalu sini pastu nampak ramai yg beratur
Hmmm tu arr gerainya

Ishhhh pesal mata aku cenggitu

Najlaa pun layan gak coconut shake ni

Tengok ni..panjang kan
Gerai kat bawah pokok kelapa sawit jek
Meh baca SINI ade masuk utusan..tapi dah lama arrr 2009

Jom join Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!Jom kite klik2

7 Gtau jek:

mzhany said...

fuyyo, dia nye Q, berjela...huhu pasti sedap kan lela...

Lelord said...

@mzhany mmg beshh hany...jom melawat melaka bandaraya bersejarah

Bluewendy said...

besnye coconut shake tuh..terliuk~
nnti p melaka nk singgah la..hihi

Adyshariz said...

owwh..kalau singgah melaka..kene singgah ni..mesti sedap kan

mamalieyna said...

tak pernh rasa coconut shake, air coconut biasa, selalu la..hehe..pnjg Q..mesti best!

cikpia said...

sedapnya!!!!!!!!!!!!!! petang nie nak pi cari la kot2 ada jual kat manjung.... tak dapat yang power cam klebang, ala2 pun cukup la....

ch@ said...

oooh camtu rupanya coconut shake. selalu beli, tapi taktau cemana isi kandungannya. hahaaa. kita bedal semua janji sejuk.

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in