Perpisahan Sementara

Cam semalam najlaa cam tamo lepaskan papa
Nampak papa kemas barang dia kata nak ikut
Ehhh mana bleh....najlaa kan kena jaga mama ekekeke

Huhh sedey gak la..
Malam tadi dalm kul 11 darling balik durian tunggal umah MIL
Lgpun nak anto keta...takkan aku nak guna 2 keta lak
Darling pun naik teksi jek g KLIA
Pagi ni kul 7 lebih dah kol gtau dh check-in pun

Najlaa pagi ni bangun tanya papa mana??
Tapi dia tanya dia jawab balik
Seb la ok..dari smalam mmg dah asik ulang gtau papa nak balik kije

Takpe la..pejam celik kejap jek
Aku ngan najlaa balik sana 19 ke 20 mac
Hahhaha leh lak tak sure
Takpe kang aku check



Jom join Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!Jom kite klik2

11 Gtau jek:

Mamamya said...

alalala..sian najla..xper btl la mcm ko b'tau..pejam/celik kejap je masa berlalu...

x balik BP ker?

Lelord said...

@Mamamya mmg nak balik tunggu pintu kat belakang ni siap baru aku balik

EiJa ZaQuaN said...

mmg anak2 kita kalau tnya pasal ayah dia..mmg x sampai hati nak bgtau..n sedih bila tgk dia nangis nak ayah dia..

anak eija kalau papa dia kuar skjp jerk pun sibuk nak ikut n asik tanya papa g mane..

ini 3 minggu nak berpisah..mmg la najlaa sgt sedih kan..

baincardin said...

Salam.

Subhanallah! Adakah kita mampu hidup beramal lebih daripada 900 tahun? Jom kita hayatinya bersama. :)

CiK JuE said...

ala kesiannye najlaa..rindu kat papa...takpelah nanati papa balik sana dapat jumpe papa ye sayang...

alinac lover said...

oho..papanyer da balik dulu ye..xlama lg da bulan mac kan kak

Sari Yusa Ibrahim said...

tak lama lagi ke tuh?! kalau akak sehari bgikan setahun... huhuhu

Izan Ishak said...

siannya najlaa...mesti nnti dia rindu ngan papa dia kan. tak lama dah nak pegi sana balik kan~

Lelord said...

@EiJa ZaQuaN tu la..nasib la arini tak byk sgt dia tya

Lelord said...

@CiK JuE sian najlaa ngan mamanajlaa kan hehehhe

Lelord said...

@alinac lover aah yong..papa najlaa balik dulu...dh nak start kije

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in