Peminat Mikimos

Ekekekekke dak kenit mmg suke ngan mikimos ngan sedara mara
Kebanyakan karakter dalam mikimos mmg ade
Goofy...aku tamo la beli yek

Tu nampak tu baju tido mikimos
Hehehhehe ni aku beli ngan MamaTina
Lama dah order masa kat Doha lagi...
Saja jek soh Along aka MamaTina peram
Oleh kerana aku dh ade kat sini so selamat dah tiba kat umah
Benonya 3 ari lepas posmen datang tp aku mana lekat pun
Asik kuo jek...nak amik pun x sempat
So siang tadi darling g amik kat pos opis

Ni mikimos set merah
Aku beli sekali set purple
Pastu baju tido set pooh pun aku beli gak

Ehh baju ni aku x beli
Tapi Tina bagi adiah besday
Hehhehe maceh yek Tina
Korang semua leh pegi SINI...mana tau ade yang berkenan


Jom join Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!Jom kite klik2

6 Gtau jek:

ayie said...

comelnyee..hehe

mzhany said...

waaa byknye koleksi si kenit ni..huhu hepy bebenor muka dia tuh...

Citarasa Rinduan said...

nampak dek umai..
harus gaduh...
hehehe

Yan said...

Akak pun ada sorang kawan yg minat gila dgn mickey mouse ni.. Sampaikan barang hantaran pun ada barangan mickey mouse.

alinac lover said...

suka..suka~

Sha@Mama Tina said...

wa...entry special lagi..thank you!

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in