Makeover

Ekekekeke bukan makeover aku yek...
Dak kenit ni sejak lahir mmg rambut lebat
Xpenah potong langsung rambut
Ade la sket jek tu pun masa wat aqiqah & cukur jambul
Pastu yg aku tokak sendiri rambut dak kenit pasal anak rambut byk sgt
Hahahhaha senget-benget..tu arr sapa soh asik gerak sana sini
Muahhahaha cian najlaa rambut senget

Oleh kerana tamo amik risiko
Bawak le g kedai gunting
Aku cakap kat amoi tu ..." u kasi buat macam u punya rambut"
Hahahahhaa alah rambut cam doll tu jek
Tutup dahi ekekkekee
Selama ni kan kalau ikat rambut najlaa semuanya ke belakang
Makanya berselerak la anak2 rambut
Dia dah rimas asik ckp rambut kacau jek

Meh tengok gambo2 lama najlaa
Ni gambo ms baru lahir

Ngan rambut pesen air pancut ekekekkee


Skang pas dah makeover rambut xde arr dengar dia mengeluh
Kalau x asik bunyik jek marahkan rambut
Cenggini arr pesen rambut baru dak kenit



Jom join Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!Jom kite klik2

16 Gtau jek:

Whitey Mommy said...

naja nomey...tiutnya dia....:) masa kecik tembam ek akk....:)

alexa yussida said...

last pic tu najlaa nmpk mcm dah besar:D

Citarasa Rinduan said...

so sweet najlaa............

Eda said...

alalla..tomey nye dia..hehe

mamalieyna said...

tomey...gegirl kena potong rambut kasi nmpak tomei, kalau boy, botakkan jer..lalala..hee~

Lelord said...

@Whitey Mommy heheheh tembam sket jek, tp dolu asik la kena sound ngan misi pasal berat naik takat 200-300g jek

Lelord said...

@alexa yussida aahkan akak pun pasan nmpak cam budak dh beso

Lelord said...

@Citarasa Rinduan maceh auntie ayu..umai pun sweet

Lelord said...

@Edahehhehee tq2

Lelord said...

@mamalieyna hahhahha tu iej paling senang tuk boboy kan

tims said...

super duper comel najla,sis folow mama najla tau..sudi singgah blog sis n folow ye..

Marsha said...

aku pun nak potongkan rambut qila ni tapi sibukkk manjang... dia bising dah rambut masuk mata

Lelord said...

@Marsha huhhuu aku g mahkota parade ramai lak org...

last2 g kat area kg lapan jek nyah...mula2 aku g blok B tp dorang x buat rambut budak. kat blok D tu leh potong rambut budak

♥ NBQ ♥ said...

i like!!! naja cute cm aunty nenab laa

♥ NBQ ♥ said...

i like!!! naja cute cm aunty nenab laa

♥ NBQ ♥ said...

i like!!! naja cute cm aunty nenab laa

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in