Hari Sabtu

Hehehehe xde pape yg spesel pun ari sabtu ni
Cam biasa la bangun tido mesti lapo
Najlaa lak bangun lambat
Nak g bekpes kat kedai2 yg ade jual roti canai, mee goreng mesti ramai
Hari minggu la katakan
Makanya destinasi pilihan mekdi jek
Laju jek keta g Dataran Pahlawan
Order sausage mc'muffin ngan kopi
Dak kenit happy meal la..bukan makan sgt pun nak menan jek

Pastu cuci mata (mata sakit)...treatment kaki (kaki bengkak)
Muahahhahhaa
Aku tgh dok pilih2 baju kat padini
Tetiba dak kenit nampak lak sorang budak pegang bunga
"mama nak flower"
Haishh mana aku nak cari
Jenjalan ade kedai2 jual bear2
Takde la pulakkkkk
Jalan lagi pastu nampak bunga seperti dibawah kat kedai 5hengget
Bulih la...5 hengget jek

Kemain hepi lagi dapat bunga kaler pink
Dah ekk lenkali jgn mintak lagi
Karang mama xmo bawak kuo


Jom join Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!Jom kite klik2

9 Gtau jek:

padlie said...

happy sungguh muka si comel bila dapat bunga yg comel.. :D

Entry terbaru padlie: Padlie masa muda-muda [Part III]

Mama Zharfan said...

comel bunga tu :) me pun berkenan heheh

me dh click ur HB!

Lelord said...

@padlie huhuhu tu la dia....seb la murah buatnya najlaa mintak yg mahal2 adehhh

Lelord said...

@Mama Zharfan thanks suzie

dieya said...

najlaa punya gelak tu nampak betul dia ikut muka k lelord :-)

il ya na said...

wah jenjalan najla. comel gile!

Lelord said...

@dieya hehehe dieya sumer org ckp najlaa ikut muka papa, bile dieya ckp cam muka akak sejuk ati dgr :)

Lelord said...

@il ya na "kak su" biler nak banje jaja... ekekeke siti tu najlaa yg ckp lalallalala

Puanbee said...

tenganga tanda happy hee

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in