Nape Acik Tu Tak Salam

Huhuhu gara2 tangan dihulur tak bersambut
Bergema Taman Pasir Emas ngan sore tangisan

Alkisah....
Tadi kan g besday kak ya
Seperti biasa la kan dh makan hidangan
Makan kek lak
Bile dah lama tu mesti ade yang nak balik
Makanya ade la kawan tuan rumah nak balik
Dorang bersalaman la ngan kami
Dak kenit pun hulur la tangan
Tapi akak tu tak pasan kot
Adehhh najlaa tak puas ati oooo
Start la dia tanya nape acik tu tak salam dia
Pastu disertai dengan tangisan
Kemain sedih lagi

Bile dh melalak aku tamo la tunggu lama
Karang banjir lak
Dah sampai umah basuhkan muka
Huhuhu dia sambung balik sedu-sedan
Tanya lagi napa acik tu tak salam jaja
Aku jawab le..acik tak nampak
Adehhh..napa acik tak nampak jaja
Garu2 pala aku nak jawab
Tengggg...dapat idea
Aku cakap lenkali kalau acik tak nampak jaja nak salam..
Jaja cakap la...acik nak salam mesti nanti acik tu salam

Dan kisah salam tak habis di situ
Bile papa kol dia ngadu
Aduhai anak....


Jom join Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!Jom kite klik2

6 Gtau jek:

alinac lover said...

oho..so sweet nyer..

msti dia mesti sbb acik tu xpasan dia kenik sgt hehhee

Lelord said...

@alinac lover hehehe cian dak kenit

Puan Kutu said...

So sweet jaja..:)

Mamamya said...

aduhai...siannya najla...dapat bayangkan kesedihan dia...kita pun klu dah hulur tangan tetiba x bersambut sebu gak rasa hati kan...ini kan si kenit nih....alahai..syg najla..!!!

norhidana said...

alah2 tomeinyer.... punyelah dia nk bersalam ye, bagus tul lah si comel jaja nih...

Sha@Mama Tina said...

alala..ciannya..tu la kecik sgt kot..patot acik tu tak nampak naja!

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in