Main Layang-layang : Sape lagi Terer??

Ekekekkeke aku la lagi terer dari darling
Pehhhh seingat aku last men layang2 buatan sendiri masa jaman2 skolah
Ntah masa umo 9-10 tahun kot
Dolu2 pakai buluh..takpun aku amik jek lidi penyapu mak kat dapo

Masa kami sampai kat pantai...ade pengantin tgh wat photoshoot
Najlaa tumpang glamer jap hehehhe

Aksi menaikkan layang-layang dimulakan ngan darling yek
Banyak percubaan dibuat
Ekekekekeke darling kata angin xde arrr
Huh alasan jek tu...
Darling yang hangin pasal najlaa lak asik tya nape dia xleh main

Takpe2 bio aku lak yg cuba
Jap ade angin jap xde
Aku xleh putus asa
Saja nak bagi darling jeles

Muahahhaha aku berjaya naikkan layang-layang

Huhuhu nampak tu...tinggi dah "rainbow"

Bebas di angkasa cam burung

Dak kenit lak nak tunjuk skill





Jom join Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!Jom kite klik2

10 Gtau jek:

Marsha~ said...

kalau angin kuat takyah susah2... tetiba layang2 tu terbang sendiri.. hehehe.. aku lama tak main.. best gak repeat main ni..

Marsha~ said...

kalau angin kuat takyah susah2... tetiba layang2 tu terbang sendiri.. hehehe.. aku lama tak main.. best gak repeat main ni..

Lelord said...

@Marsha~ best siot...aku cam nak lari jek masa nak coba naikkan. zaman2 dolu aku wat camtu arrr huhuhu

kakyong said...

lama dah tak main lelayang..
klik2 HB ;)

Citarasa Rinduan said...

najlaa jadi model..peweet

kak kalau pi pesta layang2 kat pasir gudang peeh...leh layan sama2 tau naikkan layang2..

Darling Ninie @ Mama Comel said...

Wah bestnya main layang2

~ Lady ell ~ said...

yelah2..akak lh hebat...

aku pun tingin nk main layang2 kak...tapi angin manjang x de.

Mamamya said...

uiii...aku pun dah lama giler x main layang2 ni....ntah pandai lg ntah kan idak yerk...

angin mmg tgh kencang skrg ni mmg syok la main layang2.....kat jb next week pun ada pesta layang2 antarabangsa kat p.gudang...best agaknya klu dapat pegi kan...

rusz said...

sy pn penah main layang2 jaman kecik2 dulu..peel sama nga mama najlaa..hehe..bantai lidi jerk..

http://beautywithme-marykay.blogspot.com

puanbee said...

muahaa bee kalo main layang2 nih kompom seret atas tanah jer:

cute gamb pengantin tu ahah..

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in