Hadiah On The Way

Hai..hai..hai...
Salam siaran..ekekekke
Eh aku dh balut dah hadiah tuk pemenang contest
Tinggal nak g post office jek

Ekekekeke kotak jek nampak cam beso
Tuk yang lain2 tu tinggal beli envelope jek
Kalau sempat esok semua akan dipos
Tu hah aku bg FM je tuk korang
Opss!!! tuk MZ, Leya & Shiela pun ade
Adehhh dah bungkus hadiah baru pasan x masuk FM

Makanya berasingan la yek
Hmmmm dah nak CNY ni
Ntah2 pas raya sampai




Jom join Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!Jom kite klik2Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?

10 Gtau jek:

Mama Zharfan said...

tq mama najla ;) siyes tak sbr ni hehehe

Lelord said...

@Mama Zharfan hehehhehe sabo tau...

~ Lady ell ~ said...

dh sampai mesia eh kak...
wah2 berbunga2 hati mereka2 yg nk dpt hadiah tu yer...

Leya... said...

next kerja, mesti i tak sabar nak balik umah. syoknyaaaaa...hahhahahha

JaJa'Z said...

yeah! yeah! dapat FM....

Zaidah said...

tahniah dah sampai pun....sampai sini disambunt ngan hujan rahmat...

Lelord said...

@~ Lady ell ~ aah dah smpai dh 30hb kul 8.20 pagi....

Lelord said...

@Leya... ekekekekkee

Lelord said...

@JaJa'Z leh arr jd koleksi pasni kan

Lelord said...

@Zaidah hehehhe aah zai..ritu smpai klia hujan..dr klia ke melaka pun hujan. hmmm arini baru la nampak matahari. mlm kang nak balik BP

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in