Jalan2 Naik Putra LRT

Hmmmm kalau nak tau hampir 3 tahun lebih dah aku tak naik LRT
Dulu aku pengguna tegar la public transport tu selain teksi
Huhuhu dari Wangsa Maju ke Asia Jaya...
Dulu kan aku kije ngan Southern Bank kat PJ
Pas dh convert CIMB...opis kat Menara Ming Jalan Bukit Nanas lak
Kena arr turun Masjid Jamek
Bab teksi lak kalau dh kul 10 malam kuo opis tahan aje la cab

Okies la...berbalik pasal jalan2 naik lrt
Semalam kan g KL, so parking kat Plaza Sentral
Jalan sket ke KL sentral
Beli tiket naik arr train g KLCC
Hahahaha jakun jap dak kenit
Dulu dia naik ms dalam perut...2 station aku kena stop pasal mabuk

Huuuhuhu byk dah berubah..mcm2 ade dlm kl sentral
Seb la aku igt camne nak beli tiket ekekekkee

Dak kenit bising jek tya nape x naik train
Memang la kan..tu kat seberang tu train nak g Kelana Jaya

Hahaahaha bajet cam pelancong...kena la amik gambo kan

Tempat pertama dituju adalah food court
Aku lapor...
Nak amik claypot or sizzling ramai sgt..so mkn nasi putih ngan lauk mcm2 aku bubuh
Mahap x sempat nak snap2 kelaparan melanda

Kitorang x soping pun jalan2 cuci mata jek
Hahahha tp soping kat Ikea

6 Gtau jek:

ch@ said...

esok2 kalau Oni dah besar macam kakNajla, mmg nak bawa dia naik public transport. akak turun kat majek jamek tak? kat situ dah baru kan?

Lelord said...

@ch@ x turun..tp nanti nak repeat lagi hehehe

Unknown said...

uihhh...aku pun dah lama x naik LRT nih...zaman en.kmdo blaja kat KL dulu jer kami rajin naik sbb malas nak b'depan dgn jem.....

BIONIC WOMEN said...

soping aper kat ikea? borong sakan ek? hehehe

eija_sweetmama said...

hehe..mmg kena kasi pendedahan jgk kat anak ttg public transport ni kan..

zaquan pun sama excited setiap kali tgk train

kami pun sanggup bawa dia naik train ke Sogo..

dh lama terperap n3 1st time zaquan naik trains..huhu

Marsha~ said...

najlaa tak nap ke ek spjg korang berjalan ni???? aku tak berani tak bwk stroller takot bebudak ni tido..

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in