Aku Yang Jakun : Nasik Lemak Kaler Kuning

Hahahahhaa siyes cam jakun
Selalu nasi ayam jek kaler kuning
Tetiba makan nasik lemak kaler kuning
Pastu lak rasa cam nasi minyak
Mau x jakun aku

Hahahhaa citer kat langkawi lagi arr...
Ni aku punya nasi lemak boh ayam ngan bilis
Bilis sira sambal ni aku suke

My darling punya...boh sotong ngan ayam goweng

Not bad la rasanya...cuma x lemak cam nasi lemak aku buat ekekekkee
Korang pun mesti penah makan nasi lemak kaler kuning ni
Tapi aku rasa tekak aku lagi suke nasi lemak biasa tu arr
Korang????


Jom join Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!Jom kite klik2

5 Gtau jek:

Kasih Suci - Mama Damia said...

best lagi nasi lemak biasa kot...hehehehee...baru malam tadi pekena nasi lemak sambal sotong...memang mantop ah!

Makbed said...

nasik lemak kunin tu mmg biasa kat kedah. sedap woo...

cik ewun said...

wahhhh n lemak cara kita la kak hee tp mcmm sodap je nyum nyum

Rohani Hashim said...

lela, hany tgk kt johor nasi lemak kaler hijau, nasi ape eh namanya...pagi2 selalu ada time hany duk skudai dulu...

larradanish said...

memang kt kedah nasik lemak cenggini lord..i like jugek kekadang..tapi like lagi style keyel punyer..

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in