Alhamdulillah Dah Sampai Pun

Baru berkesempatan bukak blog
Dan sempat jenjalan umah Shiela & MamaZharfan
Dorang dah received hadiah kemenangan
Pastu ni MamaTina baru jek inform thru FB chat dh dpt gak souvenir
Hehehee peserta contest aku bagi FM jek
Tu pun ade gak yg x bg address pas byk kali aku wat n3
Xpe la xde rezeki dorang kot

Hmmmm nantikan GA yg akan aku anjurkan lak pasni yek



Jom join Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!Jom kite klik2

26 Gtau jek:

Myra Jay said...

Owh dah dapat adiah ek?? MJ ada tak sis??heheee..
Tak sabarnya nak balik rumah chek.. :)

Zaidah said...

cepat2 tau buat GA zai nak join nie...

Mama Zharfan said...

tq yer lela :)
me dh click ur HB :)

~sUsUMaSaM~ said...

yg join pun dpt gak ek???tq mama najla...ade lg pasnih???heheh...xsabau nk menjoinkan diri lagik ;p

mommyYen said...

darling,nanti kalo buat GA bole tak i jadi co-sponsor hadiah..?heheh..
*psl i tak berpengalaman nak buat GA,takut takde sambutan..*

(kalo mommy tak setuju pun takpe..)

Shiela Latif said...

insyaAllah aku join yek =)) mekasih banyak2 hadiah GA tue suker jer aku...ekeke

Citarasa Rinduan said...

ayu dah dapat..
ayu dah buat entrynya..

thanks kak lelord

Nana said...

wat GA kasi FM doha...hehhe
nak fm doha..
jom kita tukar suka sama suka jom

Lelord said...

@Myra Jay hehhehe ade2..kat maira bg address ritu

Lelord said...

@Zaidah hehhehe sabar ek..

Lelord said...
This comment has been removed by the author.
Lelord said...

@Mama Zharfan sama2 :)

Lelord said...

@~sUsUMaSaM~ ekekekeke sape yg bg address ritu dpat la...

heheh sila la menjoinkan diri mana tau ade rezeki dpt lagi

Lelord said...

@mommyYen hehehhe bleh jek linggg

ritu ms wat contest pun takut gak xde sambutan

Lelord said...

@Shiela Latif hehhehe ko suke ek? aku pun suke

Lelord said...
This comment has been removed by the author.
Adyshariz said...

oww..ni contest yg aku x smpt join..takde rezeki nmpknya..hehe

Lelord said...
This comment has been removed by the author.
Lelord said...

@Citarasa Rinduan sama2 kasih ayu...

Lelord said...

@Nana hehehe jom2 aku ok jek

Lelord said...

@Adyshariz xpe sha...xde rezeki ko, nanti aku wat lagi ko join arr

puanbee said...

oh bee lupo bee pun dpt kan?kalo akk tk wat entry nih mang dah lupo terus.. hee tp tk sampai lg..lalala...

Lelord said...

@puanbee ekekeke aah bee dlm senarai gak

ch@ said...

kalau alamat opis, ada la tu kat sana, sebab tak masuk opis lagi, pengsanla PA sok banyak surat kita, wahaha.

Lelord said...

@ch@ekekeke aah cha bg address opis kan

larradanish said...

ling...kita pun da dpt..tapi tenet teruk..so kita baru baru bat n3 hehhe..tq..mmuah2

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in