Gemuknya Mama!!

Ekekekeke tajuk n3 tu bukan Mama yg gemok tau
Tu ayat yg kuo dari mulut najlaa ms g bekpes pagi ni
Ade la sorang customer baru sampai
Takde la gemuk sgt pun..
Cuma lagi beso arr dari papa najlaa muahahhaha


Bulih lak laju jek kuo ayat tu
"Gemuknya mama!"
"Nape ia besar"
Hahahhaha seb la orang tu x dengar
Aku cakap la kat najlaa bukan gemuk la...sihatttt
Adehhh pastu dia tanya lagi nape sihat lak
Jawapan mama...dia makan banyak nanti sihat dan kuat

Aku tanya dak kenit, papa gemuk tak?
Hahahhaha pandai lak dia jawab papa dia x gemuk tp besar
Najlaa...Najlaa

Jom join Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!Jom kite klik2

10 Gtau jek:

puanbee said...

ekeke. .sbor je lah najla. .mcm ank bee jugak ,main lepas je ckp. .

Eda said...

hihi...comel je najla jawab cm tu ek..=)

Joy said...

ohh..myson pun if jumpa org yg "sihat"..suka trs ckp...ehhh gemuk nya. :(

zeqzeq said...

Belajar ayat juga tuh.

ch@ said...

comel je ayat najlaa. sok sekolah kawan yg besar tu tak terasa hati sangat ;)

Adinda Amy Sensei said...

assalamualaikum mama najlaa...

saya singgah melalui blog kak ayu citarasa rinduan ni..hehe..salam kenal eratkan ukhuwah buat akak di doha...

mamalieyna said...

najla..najla..budak2 mmg gitu..diorang jujur bila berckp..ekeke..

kakyong said...

hahahahha... bijak la najla..

singgah klik hb

alyyani said...

hehehe.. budak2 mmg tak reti cover line. redah je. :)

BIONIC WOMEN said...

pandainya najla..huhuhu..
seb bek cakap papa x gemuk, kalau x terasa hati papa..

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in