Wahh Meriah

Jenjalan amik angin...
Huhuhu bukan jauh kat depan ni jek
Dekat beno ngan area umah
Tak sampai 5 minit

Ramai btul orang
Ade yg melepak santai...siap bawak bantal tu golek2 atas tikar

Ade gak yang menjual layang-layang
Van/lori kecit yg jual makanan
Jual air...

Heheheheh kuda pun ade...dalam 5 ekor kot

Kuda siap ngan pedati ni...
Kalau aku pakai baju cam cinderella sure aku naik keta kuda ni
Meriah btul kat klebang ni

Sila klik HB...jasamu kukenang

Jom join Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!Jom kite klik2

17 Gtau jek:

Nana said...

eh dah blk msia ke

Lelord said...

@Nana hikhikhik..aah CNY kat mesia

BIONIC WOMEN said...

wahhh..best sungguh umah lela..
x payah g cuti jauh2, depan rumah ajer dah cantik bebenor...

aima in luv said...

selamat pulang ke Malalaysia kak lela....

Mamamya said...

aku rindu nak balik melaka...uhuhuhu....tgk pantai klebang ni bagai di panggil2 ke sana....

ada lagi tempat kuda2 ni nak b'lari yer...ingat nak lenyap dah tempat ni....

pipoq said...

nak pakai cam cinderella ? nanti takut pedati tu jadi labu lak bila dah abis masa..hehehe

Em's Family said...

dah balik malaysia?? welcome back.. ok i dah click HB you (:

Ena said...

aritu p melaka.. tapi tak sempat nak singgah ke klebang.. memg best dapat lepak kat situ.. nyamannya rasa..

Lelord said...

@BIONIC WOMEN hehehhe kat sini org mancing pun ramai

Lelord said...

@aima in luv macehhh...byk tpt lgi nak g pasni

Lelord said...

@Mamamya skang dh makin cantik is...ko ajak arr komando turun

Lelord said...

@pipoq ekekkekek biau la jadi labu janji leh feelin' cam cinderella

Lelord said...

@Em's Family hehehhe aah di mesia tanah airku sudaaa.

macehhh jasamu kukenang

Lelord said...

@Enaade masa leh lepak2 kat klebang

Myra Jay said...

Ada angin mmg syok dapat main layang2.. Dapat rasa hembusan laut alangkah nyamannya.. :)

EiJa ZaQuaN said...

wah dah ada kuda kat klebang ..

dh lama x singgah pantai klebang..

Mama Zharfan said...

me rindu pantai hehehhe

me dh click ur HB!

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in