Masa Tuk Mengemas

Huhuhu arini mmg ari mengemas kot
Tu status dak ajai sebelah umah aku
Ekekkke aku pun sonok jai jadi surirumah

Vacuum umah..
Mop lantai..
Darling kat bakang dok mesin rumput
Xpe2 tak lama lagi kite simen jek so xde dah rumput mencanak

Segala mak nenek yang x guna aku masukkan dalam plastik hitam
Biasa arr umah xde kabinet kannnn
Sebelum ni susun kat rak jek
Dah kutinggalkan umah lama
Dengan tahi cicak..habuk2
Ishhhhh darling kata humban jek la

Ni hah 2 plastik...
Aku rasa ada lagi bakal ku humban
Nanti arr penat dah ni

Korang2 kalau bercadang nak g umah aku gtau awal ek
Cawan, pinggan sumer xde ni
Ekekkekkee kena g beli mug kat HB kot
Sila jangan lupe klik2 yek


Jom join Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!Jom kite klik2

9 Gtau jek:

Ogy said...

cuti lama ke? atau dh balik duk mesiaa for good?

BIONIC WOMEN said...

tuktuktuk...kami dah sampai melaka nih..hehehehe

Jamiel said...

Mengemas..
Jangan lupa check tempat berair skali..
Mesti dah bersih sekarang ni..

CiK JuE said...

teruskan mengemas ......hadiah dah dapat terima kasih ye...suka sangat

Lelord said...

@Ogy19 mac balik doha...coti2 mesia

Lelord said...

@BIONIC WOMEN ekekekke sila2 masuk la

Lelord said...

@Jamiel hahahha xde nyamuk aedes

Lelord said...

@CiK JuE chaiyokkk....sok sambung kemas lagi.

heheheh sama2

Mamamya said...

kemas jgn x kemas....mmg seronok jd suri rumah ni exercise sepanjang masa lbh2 lagi bila bilangan anak dah bertambah...huh...lg byk exercise blh buat...x yah p slim world bagai..ekekeke....

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in