Dari Dapur Najlaa : Baking Time

Yup skang beroperasi Dari Dapur Najlaa
Asik Dari Dapur Lela Lelord aje kan
Najlaa pun ada oven tau meh SINI
Tadaaaaaa
Haishhh seram lak tengok cara mengerat kek tu hehhehe
 Sepotong untuk mama katanya
Kek bertingkat tu papa yg belikan 
Asik dok buat kek dlm ipad je
Macam-macam ada geram je tengok hehhee


17 Gtau jek:

Mamamya said...

uihhh...ni klu dapat kat pika nih x smpi sehari dah b'kecai kek..huhuuu..

Lelord said...

@Mamamya hehehehe tp ni kayu ok la kan kebal

Izan Ishak said...

waahhh...bertingkat2 keknya ye najlaa...

Cik Sibuk said...

hahhaa..comelll

gambar 1st tu dah hampir tertipu, ingatkan wah biar betul..bagi anak pegang kek cenggitu..dah la dah hias cikit punya lawa..

rupanya kek tipuu..nampak sanagt ai ni rabun..hoho

Errah said...

comel sangat-sangat..boleh beli ni untuk adik..hee..

cantik blog akak

Chekgu Azrine said...

Ajar ank buat kek awal2..bagus2..hehe..nti dh beso xkekok ke dapo..

Lelord said...

@Izan Ishak hahhaha dasat mama pun x penah wat kek tingkat

Lelord said...

@Cik Sibuk wakakakkaka kalau la kek betul bg najlaa pegang pastu roboh la kek tingkat tu mau meroyan mama

Lelord said...

@Errah comel kan...mcm2 lg ada kek ada 2 jenis, pizza la etc

Lelord said...

@Chekgu Azrine insyaallah mudah2an cekap la najlaa nanti

Ena said...

kemain lawo lgi kek najla tu.. nak seketui.. hehhe

shahdiana said...

anak dara yana pun kalo dapat kejap je minatnya..pastu entah kemana hilang sampai tak leh trace langsung...ghaib....tapi mak-mak cam kita mesti exited je nak beli menan camni untuk anak kan...

Kalamhati said...

alaaa tomei2!nak sepotong..hehe

IntaNBerliaN said...

uih.. sy pun berkenan kalu kek gini..hihii

Fabulous Me said...

Wahhhhhhhh menan sekarang.. Bkn main lagik. Kalau la dolu2 ade ni. Bahagia!

Ely Hasrul said...

laa.. ingatkan kek betol tadik..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

leh buka bakery pasni

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in