So Sweet...So Touching...Tentang Awak

Iyer..iyerr..sebelum ni aku suka dengan Tentang Dhia
Skang ni Tentang Awak lak
Tacing lak aku membaca Tentang Awak
Ada sendu dan pilu menyelubungi

 Awak......., Awak sihat? Busy ye skrg? Ok.. Faham..... :) Lama dah kite tak jumpakan?Last  jumpa masa awk tengah sibuk rehearsal 'bersilat ngan belajar bahasa arab'... pastu.. Hilang terus. Sedih tau... Sy pasti awk penah rindu pd Sy, Sy pun berperasaan yg sama, tp makin hilang di telan waktu kan? Sedih lagi, huhu....  Kalau tak, hampir setiap hari.. Paling tidak, selang shari kita jumpa. Cuma kalau gaduh jer, lama sikit berjarak jadi nya kita. Huhu... Sekarang, sekelip mata je keadaan berubah.. Macam 'magic'!! Tingg! Menyampah nk jumpa... Tinggg! Tingg! Taknak layan langsung! Tingggg! Layan light2! Tinggg! Blahhh laaa.. Tak faham2 lg ke? Huhu.. :( Sebab? 'Kuasa CINTA' dah takde rasa! Kan? ( entah.. Sy x pasti sebenarnya sbb awk sukar di duga :) Sejak awk stat shoot pilem neh, mmg lgsg tak berkesempatan nk picit idung awk... ;P kan? Hehe.. ( memain jer.. Huhu) yelaaaa.. Dah jd bintang pilem, mana nk pandang pelakon2 veteran mcm Sy neh, kan? :) takpelaaaa.. Sy buat2 faham je, 'sedar ruang' kata org... Cuma, Sy ralatttt skit la awk.... Awk ngan Sy sgt2 rapatkan? Kita je yg betul2 tahu apa yg berlaku antara kita, kita yg melaluinya, kita yg rasa...... Tp bila bercakap dkat media, dkat mana2 lah sekalipun, kenapa awk smpai hati keluarkan kenyataan2 yg semacam menidakkan kehadiran Sy? Sian Sy awk.... Kecik ati tau! Huhu.. Selama neh, kita share segala kot...

Moga pelangi indah akan menjelma

2 Gtau jek:

Mama Zharfan said...

cian abby :(

mamalieyna said...

alamak ketinggalan citer la kite ni..tentang awak mana plak ni..nk click link la..hehe..

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in