Lagi Hasil Artwork Si Kidal Najlaa




Lukisan dah semakin cantik
Kalau dulu lukis org dah macam alien lak dengan mata beso serammm
Kat SINI hasil contengan najlaa
Yang macam-macam pun ada gak meh SINI

13 Gtau jek:

Citarasa Rinduan said...

LAGI PINTAR dari umai rupanya..
umai tak pandai seni..

tahniah

Chekgu Azrine said...

Pandainya ank u melukis..cerdik nih..

Lelord said...

@Citarasa Rinduan macehh ayu..najlaa lebih suka melukis n main dengan kaler. menulis dia x bape suka

Lelord said...

@Chekgu Azrine tq...nampak dia lebih minat melukis dari menulis abc

Fabulous Me said...

Heheheh kiut je. Especially rambut tuh

ariana said...

Selamba je nmpak Najla melukis ye..
org kidal selalunya kreatif kata org..:)

Lelord said...

@Fabulous Me kiut cam mama hahahhaa pasan

Lelord said...

@ariana insyaallah mudah2an bijak dan kreatif

ADEEYA said...

Hehe lukis atas kertas. Nasib baiklahh. My lil cousin suka melukis kat dinding sobssss

Lelord said...

@ADEEYA hehhehe najlaa setakat ni x penah lagi wal mural dinding..ms kecik2 sket dulu ada gak le terconteng kat kaki tangan :)

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

pandai la najlaa..
zaquan dh nk masuk 4 thn x pandai melukis lagi, sibuk suruh kita yg lukiskan untuk dia..huhu

Nur Hawa Mohd Zin said...

lama tak tgk aksi si kecik ni...heheh

puteri cahaya. said...

ala tomeinye!!..hehe... tantik la header!...huhuhu.. wat sendirik ke tempah? nak gakkkkkkkk..... mane nak tempah cengitu sis?huhu

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in