Kacang Panjang Cantikkan Payudara

Petua Kacang Panjang
Setiap wanita inginkan penampilan yang menarik walaupun sudah mempunyai zuriat. Caranya mudah saja iaitu dengan menumbuk lumat 10 urat kacang panjang. Kemudian perah airnya dan sapukan pada payudara. Lakukan dua kali seminggu dan amalkan selama tiga bulan. Anda pasti teruja dengan perubahan diri anda. Selamat mencuba.
sumber

9 Gtau jek:

norhidana said...

wahaaaaa..... kene cube nih

ajumohit said...

hihihi menariklahhh

Anum said...

wow good nie

wan nurul hezrina said...

wah oetua baru dengarnie..hikhik blehlah try=)

eB ezrin said...

betol ke nih? tq :)

Lelord said...

hehhehehe kengkawan sumer lela x cuba lagi...jom semua kita mencuba, nak cantik kan? hehhee

Kalamhati said...

whaweeiii..nak kena cari kcg pjg ni..kihkihkih

Izan Ishak said...

wahhh... baru tahu ni kak. kebetulan mmg ada stok kcg panjang kat peti tu...hehe

kakyong said...

petua baru ni.. x tau ade masa nak cuba ke tak.. anak2 dok ngekor ibu nya jer..

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in