Pineapple Flower Katanya

Seperti biasa kalau ada pasar malam kat doha aku takkan lepaskan peluang
Setahun ada la beberapa kali je kot
Macam-macam makanan ada jual
Untung sapa yg niaga
Tapi aku beli makanan yg aku dh biasa dan kena dengan piawaian tekak
Biasa la kan ada makanan yg sedap dan agak kureng
Mahap yek tp ni la hakikatnya..kadang ada yg niaga pasal nak untung je

Ok berbalik tajuk di atas
Bukan pineapple fower seperti gambo di bawah yek
pic by google 
Tapi pineapple flower biscuit...muahhahaa tat nenas je pun
Beli kat pasar malam le 
Najlaa mintak nak biskut, kebetulan ada yg jual tat nenas
Selalunya najlaa agak memilih bab2 biskut ni
Sebelum beli leh test makan hehehe akak yg jual bg najlaa rasa
Setelah dapat persetujuan najlaa beli la sebekas
 Sedap kata najlaa dan sedap jugak utk tekak aku
Jem nenas tu banyak
Najlaa ckp biskut pineapple flower pasal bentuk munger
Lalalalalalalallala
Sekian

7 Gtau jek:

sue zainun said...

mmmm sedapnyer najlaa makan..

Si BuDaK KaChAk said...

wahhh....nak sikit bleh???hehehe

alexa yussida said...

kemain sonok die tgk katun..

MaryaYusof said...

Wah, biskut pineapple flower tu mmg sedapla! Tgk intinya yg gelap tu mesti manis... teringinnya...lama tak mkn, dulu tolong kakak ipar jual kat ofis..kekekek

Nur Hawa Mohd Zin said...

kuih tat!!!! nyummy

Cik Sibuk said...

ha, bila nengok2..memang betul ada rupa macam sunflower. dorang ni panggil tat cetak pulak..patutna panggil la tat bunga.

Izan Ishak said...

alolo....sedapnya kuih tart tu. penuh jemnya...!

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in