Sambal Kicap Segera

Breakfast hanyalah 2 bijik pisang goreng
Hebat aku...
Hhahahha mana taknya selalunya 2 bijik pisang aku ngan darling
Tetiba rini aku belasah sensorang
Opss darling kije yek, pagi tu aku dah gorengkan karipap siap bawak bekal lg

Okey pasal sambal kicap ni mmg segera
Aku dah kehabisan kicap manis jalen
Memang bawak sebotol je pun
Lagipun kegunaan kicap hanyalah utk sambal kicap
Pasal aku mmg x makan nasi siram kicap lalalalala

Kecap Pedas ABC....
Dah sedia ada cili
Sedap
Pedas
Pekat
Aku belasah je janji pisang goreng kena ada sambal kicap


****info pasal Kecap Pedas 
Jakarta - Kebutuhan masyarakat akan kecap pedas akhirnya dijawab oleh Heinz ABC Indonesia lewat peluncuran kecap yang memadukan rasa pedas dan manis sekaligus. Acara bincang-bincang, aneka games, serta demo masak turut memeriahkan peluncuran 'Kecap Pedas ABC' tersebut.

12 Gtau jek:

Sari Yusa Ibrahim said...

ala... Lord, akak setakat dua biji pisang tu, celah gigi jer Lord.. ke ko goreng pisang tanduk Lord??? hehe.. kicap pedas tu enak ngak???

Izan Ishak said...

cam best je kicap pedas tu kak.. tak pernah cuba lagi...

norhidana said...

mule2 ingtkan pisang nipah ke stkt mkn 2bijik kenyang ke...rupenyer mcm pisang tanduk tu ye bsrnyer...mmg kenyang kak... huhuhui
kicap pds abc,mmg terangkat ke pdsnyer kak? nsb lah kt melesia senang nk cari kicap ngn lada hehehhe... org johor maklum..kalu tak mkn cicah sambal kicap tak sah

Lelord said...

@Sari Yusa Ibrahim hahaha pisang tanduk la kak tu pasal aku ckp aku hebat lalala

Citarasa Rinduan said...

kak.. mmg betul2 sedap ya kicap tu..

terbaiklah

Salina@IbuAqil said...

terliur!! pos sini skit.. ;)

Lelord said...

@Izan Ishak sedap gak rasa dia izan cuma pekat sket je

Lelord said...

@norhidana rasa menepati piawaian tekak akak yg agak cerewet ni...pekat kalau dpt colek ngan pelam muda ni mmg mabeless

Lelord said...

@Citarasa Rinduan sedap ayu..kat mesia tatau al ada jual ke tak? tp kicap ABC biasa ada kan

Lelord said...

@Salina@IbuAqil hehhee terliur dgn pisang atau kecap pedas :)

Kalamhati said...

Rasa mcm ada je kat iklan tb sos ni kan..nk kena cari nih..hehe

Adyshariz said...

kalau kat msia ada kn senang, tak payah tenyeh cili kat kicap..hehe

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in