Hehehhehe Cuci Mata Yek

Meh layan gambo
Ada yang geram ke?
Guitarist & Rock N Roll
Bergolek2 la kamu wahai kamben'

Lagi gumok dari najlaa
Sedap ni leh wat baring2




17 Gtau jek:

Salina@IbuAqil said...

Uwaaaaaaaaaaaaa!!
Mama, nak yg besor bleh polok2 tuh..
Hik3!!!!

pipoq said...

alamak..kat Ipoh ni tak jumpa lagi koleksi Shaun The Sheep yang saiz camtu la..ada pun yang saiz keychain je..

εïз mummyHaza εïз said...

comel nye.. :)

Sari Yusa Ibrahim said...

Najla, silih pilih tiga ekor saja, papa bayar.. keh keh keh!

ADEEYA said...

HAHAHAA amik semua lah Najlaa. Semua lawaa hehehee

Lelord said...

@Salina@IbuAqil hahahaha orait

Lelord said...

@pipoq laaa keychain aje ek ada

Lelord said...

@εïз mummyHaza εïз kan geramm je

Lelord said...

@Sari Yusa Ibrahim kat umah dh ada 3 ekor kak..ni saja cuci mata je

Lelord said...

@ADEEYA kalau amik sumer makin xde rambut la papa

nieda said...

geramnyer tgk timmy

Marsha~ said...

omg... ni kalau Qila tgk ni pengsan dia... aku kalau boleh nak bear biasa je, yg isap puting tu pun ok... tu ade bateri ke? keluar bunyi mengembek ek?? bestnyeeeeeee kalau dpt ni... bila kau balik lg ek??

Lelord said...

@nieda kan geram je

Lelord said...

@Marsha~ yg isap puting tu xde bateri dlm ada bantal beso gak le... aku balik 17 feb

najlaa ada sekor yg mengembek beli kat airport doha masa nak balik dulu tp leh tahan gak rega

Chekgu Azrine said...

Memang sungguh2 menjamu mata..hehe

Nur Hawa Mohd Zin said...

comelnye kambing tu naik beskal..hehe

Izan Ishak said...

comel2 semua kamben tu... peluk time tido mmg syok tu!

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in