Cuci Cuci Services

Ekekkekeke macam Cuci The Musical la pulak kan
Kejadian pagi 18 Januari 2012
Lokasi Handasaa Complex
Haishhh seram tengok bergoyang-goyang je
Kalau aku mau pening pala
Yessssssss cuci sampai berkilat yek sayang
Tu arr sapa soh berjanji
Aku lak jenis kalau janji kena tepati
Muahahhaha x kira la kan
Darling arr cakap..xpe yanggg u jangan buat kat balkoni tu
Dah sebulan berjanji
Mata aku ni lak jenis sakit je mandang kalau kotor
Nak tak nak buat la sendiri
Tapi selalunya aku sapu, cuci dan mop lantai balkoni je
Nak tengok camne berdebu ke tidak? SINI
Tu cermin-cermin tu tak berani la pulak
Dah le kat belah depan tu ramai org kije kontrak
 kalau korang nampak kat gambo 1st tu building kaler cekelat
Memang le dorang x tengok aku tapi aku yg pasan cam ada mata2 memandang
Karang nak tertonggeng-tonggeng lap cermin tu hhahahhaha
 I love u more la sayanggggg
Tahun depan cuci lg tau
Ni kije tahunan 


14 Gtau jek:

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

nasib baik cik abang nak tolong....
berkilatlah cermin lepas nie

kakyong said...

bertuah lah cik abe tolong cucikan..

tp ngeri gak kan.. lagi le dok tetinggi ni... mama najla dok tingkat brp ni??

norhidana said...

hhehehe...cik abg kene dera ...
tp kadang kalu dh berhabuk sgt kite pun tak selera nk nengok kn kak

ch@ said...

kita pula yg ngeri, kaki rasa getir je. muahahaaa. gayatla.

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

salam..selamat pagi sis. =)
rajinnye cik abg. bagus2, suami mithali.hehe~

Kalamhati said...

handasaa complex ye nama dia..mmg truely 'engineering'..hehe

Nur Hawa Mohd Zin said...

umah akak tingkat berapa daripada berapa tingkat?

Lelord said...

@cik Jue Aka Ibu Farisyah hahaha mmg berkilat2 terbaek la

Lelord said...

@kakyong dok tingkat 5 jek..tp bila mandang ke baawah seriau gak

Lelord said...

@norhidana mmg pun sakit mata plus sakit hati dgn yg berjanji ekekekee

Lelord said...

@ch@ haihh kalau cam yg org bersihkan building tu mmg akak ngeri... sbb mmg nmpak tenpat dorang berdiri tu terbuai2

Lelord said...

@Khumaera Ismail aka Mariam Ismail alhamdulillah mudah2an sentiasa jd suami mithali

Lelord said...

@Kalamhati hahahhahha kannnnnnnnn

Lelord said...

@Nur Hawa Mohd Zin akak kat tkt 5 je...sini sampai tkt 8

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in