Wordless Wednesday : New Gadget



22 Gtau jek:

norhidana said...

waaaaaaaaaaaaaa nk tembak sapa lah tu... hehehe tembak montot mama kalu dia mls msk ek heheeh

Lelord said...

@norhidana hahhhahha mama sy rajin tau auntie..kadang2 je mood malas terserlah

Myra Jay said...

Uih besaunyer Gadget:)

Anum said...

wow nak perang ke pe nie

Marsha~ said...

Maakkkk aih... Nk gi perang mana ni?

Sidratul Muntaha said...

wau!!besarnya!!hebatnya!!
*tiru gaya aqil ckp..

Jaa said...

amboi, bukan main besar gadget dia... hehe..

Lelord said...

@Myra Jay kalau dah isi air kompom x daya nk angkat ni

Lelord said...

@Anum nak men tembak2 ngan kengkawan kat bawah

Lelord said...

@Marsha~ kat bawah umah je nyahhh tp lom lancarkan perang lg..sumer ada sorang satu ni

Lelord said...

@Sidratul Muntaha hehehhee

Lelord said...

@Jaa hahhaha murah bulih la mama belikan

zaidah said...

besaunyer gadget najlaa.....bleh tembak burung gagak nie....

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

takutnyer...nak makan ke nak tembak tu najla?

baincardin said...

penuh bersemangat dia tu...^_^

Lelord said...

@zaidah hahahhaha senang kan takyah panggil org majlis

Lelord said...

@Lydia Miza(Aidyl Azim) mainnya kejap je...tengok kawan ada dia nak gak seb baik murah

Lelord said...

@baincardin huhuhu siap sedia

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

kalo dapat menembak ni harus basah baju....

Izan Ishak said...

haha... inilah gajet yang diidam2kan oleh si kembar kak. kalau dia nmpak gmbr najlaa pegang ni, sibuklah dorg minta ngan ayah pulak...

Lelord said...

@♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ semestinya...jadi mmg xleh main dlm umah bukan setakat baju basah mama kena mop lantai kang

Lelord said...

@Izan Ishak ramai peminat rupanya senapang air ni ek

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in