Hasil Tangkapan

Hehehhehe merujuk kepada tajuk di atas dan juga gambo2 di bawah yek
Kengkawan Handasaa ni g menangkap ketam semalam
Hajat dihati mmg nak follow tp apakan daya sudah suratan hahahha cam lagu lak
Darling x berapa sihat asik nak membuang aje...
ada lak kang instinjak di padang pasir
Banyak dorang dapat....3 besen satu baldi x silap
Tengok ni dak Intan sambil tido tu leh tangkap ketam hahhahha

Uwaaaaa jelesnya daku xde di tempat kejadian
Nak baca pasal crabbing aku yg lepas??? SINI & SINI
Sedapnyaaaaaaaaa
Tima kasih le kengkawan korang ingat gak kat aku kan
Dapat gak hasil tangkapan tu
Lom masak lagi...esok la 
Arini menu aku masak taucu ikan kerisi 
Dan juga baby kailan sos tiram

6 Gtau jek:

Cik Puan Zura said...

huhuhuh~~ sedapnya ketam

tiefazatie said...

wah..best gle sis!

norhidana said...

wahaaa bnyak tul blh dpt ketam tu... mcm senang btl la menangkap nyer...

syok tul msti manis lg..

Nana said...

pergh freshh tu

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

wahh crab mkn membesar..best2.

ikan kisi dah lama lak tak jmp..huhu

wan nurul hezrina said...

wah sos tiram...nampak sedapnyerrr

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in