Botok Kali Ke-2

Salam Jumaat yang damai
Iyer kengkawan arini aku buat botok lagi
Botok kali ke-2...bukan botox kali ke-2 lak
Kalau BOTOX agak2 bahagian mana nak ejas ek ekeekekke

Daun pisang ada balance tu yg buat botok
Atas permintaan ok...
Kerana kasih hamba turutkan ekekekkee
Tapi botok aku ni tanpa daun2 ulam
Huhuhu mana nak cari
Masa 1st time buat ritu mmg la ada daun2 yg bawak dari Mesia kat SINI
So aku boh aje la hirisan daun kunyit, daun limau & bunga kantan
Huhuhu inilah hasilnya....
Mmmmmmm sedap tak tipu

10 Gtau jek:

ZYASH said...

mcm cedap jer....kecur air liur jap...

noraauliyya said...

makk aaiii lapo den nengoknye .

Lelord said...

@ZYASH alhamdulillah sedap...cuba la buat

Lelord said...

@noraauliyyahuhuhu lapo ek..tu arr kalau dekat leh bg sket

Kalamhati said...

Naaaakkk skeeettt!hehe

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

tak pernah mkn..nak satu

ibuayu said...

wah sedapnya..makan dengan nasi panas pun dah cukup selera

Lelord said...

@Kalamhati hehehe dh abis kak lengkali ek

Lelord said...

@Lydia Miza(Aidyl Azim) meh dtg handasaa hehehe

Lelord said...

@ibuayu aah btul ni kami makan tanpa lauk lain nk concentrate

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in