Donut Mini....Akhirnya

Alohaaaaaaaaa
Akhirnya...kini pasti ekekekee
Kalau korang ada baca pasal entri Donut Ball Merekah
Adoyaiii sedih pilu rasanya
Rasa nak gelak guling-guling pun ada tau
Kan ritu donut ball aku x jadi
So arini cuba lagi
Jangan putus asa..huhuhuhu
Pas rehatkan doh nak kasi kembang dengan harapan menjadi la kali ni
Kalau tak jadi mmg habuan tong la

Agak macam dah kembang aku bulat-bulatkan le
Hajat mmg nak buat donut ball gak
Tapi bila goreng tak cantik 
Last2 yg dah bolat2 tu aku lubangkan aje
Hehehehe tu pasal jadi donut mini
Dua kali geget je pun hahhahahha

Dan tadi pas maghrib aku bawak le donut ni turun ke taman
Aku, Aton ngan Mekja lepak sambil makan2
Aton bawak apam balik mekja bawak air teh
Nyamannnnnnnn
Memang agak huduh la bentuk rupa kejadian donut mini ni
Haishh ngeri gak tadi pas najlaa gigit mmg aku tunggu ayat yg kuo dari mulut dia
Seb baik  najlaa kata "mama sedap"
Iyer arr ritu masa wat donut ball najlaa ckp x sedap siap luahkan balik tu
Pasni apa la yg aku nak buat ek? Hmmmmm


5 Gtau jek:

norhidana said...

hehehehhe... dh jd tu comel gk tu kak
jnji najlaa ckp sedap,comfirm sdp kn

Mamamya said...

heheh...aku pagi ni pun nak buat donut... :)

Chekgu Azrine said...

yang penting sedap.. rupa paras tak penting sis.. hehehe

wan nurul hezrina said...

huhuh budak2 sememangnya bg jawapan tulus n ikhlas=)takper tak chantik janji sodap)

puanbee said...

siap tunggu jawapan tu .alahai ..

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in