Mode : Lapar

Agak-agak leh kenyang tak makan Snickers?
Extra Hungry Get Extra Nuts


10 Gtau jek:

Citarasa Rinduan said...

semalam mak sudara hulur.. kiranya ayu dapat 1 incilah...

rasanya sangat manis..
tapi coklat mmg bagus buat orang yang sentiasa nak diet..
makan utk alas perut

msredcheesecake said...

Kalu nak alas perut ole la... Kalau nak kenyang, mcm ak kenyang je.... Hhee

mamalieyna said...

sedapnye....kenyang ke?..haih idok le kenyang kalau tnya pndpt mak buyung ni..hee~

mummy_ayu said...

Ayu kalu lapar pun..suka gak layan coklat..helping gak la..alas perut..

Lelord said...

@Citarasa Rinduan hehehehe snickers habuan akak ni td lapor lak tu yg kunyah sambil nonton. Roti ada mls lak nk makan

Lelord said...

@msredcheesecake selamat dh dalam perut ni huhuhu

Lelord said...

@mamalieyna huhuhu agak2 bape ketul yek makyung baru leh kenyang

Lelord said...

@mummy_ayu btul2 lela pun selalu mkn coklat selain buah....stok coklat mmg sentiasa ada kat umah ni

Anum said...

ye la,... anum kalau lapar memang ambil ni.. cepat kenyang sebab manis

Mamamya said...

klu aku x kenyang makan ni...muahahaaa...

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in