Bekpes Ibu-Ibu

Huhuhu dah petang dah pun baru nak citer
Pagi tadi kami g bekpes...santap paratha ngan curry chicken
Tapi x semua la ibu handasaa pegi
Dak Intan le ni...heboh nak g kedai yg aku selalu g
Kul 5 lebih dah kol huhuhu
Oleh kerana aku tau tempat aku wajib la pegi kan..kan..
 Dak Intan, Ain ngan Aton
Kemain lg mak-mak ni...anak g skool leh arr merewang jap
 Sorang makan 2 keping yek..mana cukup kan sekeping

Haishhh ni Intan le amik gambau gegau cenggini
Nampak tu teh gelas beso yek...
dah masa order mamat ni tya chai nak kecit ke beso, makanya mesti la beso
Sempat lagi...najlaa la memain tepon aku mcm2 gambo dia snap
Tunggu mak-mak lain beli barang dapo kat lulu
Aku beli dah kelmarin...tp tadi sempat rembat loyang empat segi
Hajat hati nak buat kek empat segi lak...asik bentuk bulat jek
Tapi tatau bile arr nak buat
Daaaaaaaaaaaaa

5 Gtau jek:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

wahhh nnt mkn ajak2 ler, mkn tak ingat kiter pun.huhu.yank..selamat gmbr yg najla snap tak gegar..haha

Lelord said...

@Lydia Miza(Aidyl Azim) hehehhee lengkali kita g mkn ek...miza drive huhuhu sy lo ada lesen

alinac lover said...

hihiih best tu mkn2 ramai2

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

sedapnya makan ramai2 mcm gini...

wan nurul hezrina said...

kalau makan ramai2 yang tak kuat makan pun leh jadi berselera=)sedapjer apepun makanannya

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in